Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Från pepp -> depp WTF VALBORG?!

Postat av Boatmaster den 30 April 2009, 13:49
34 kommentarer · 53 träffar
Tjuu fragbite...

Det har hänt en sak (problem/dilemma), kalla det vafan ni vill.

Som alla vet så är det valborg idag, och jag som de flesta är bjuden på fest. Jag och en annan tjej (som jag gillar) vart bjudna tillsammans. Och nu är det så, att hon som har festen har sagt till min "tjej" att festen är imån.

När den är idag. Så patricia som hon heter, kan inte komma idag för hon ska nämligen jobba.

Frågan är nu, varför i h***** har hon sagt till patte att festen är imån. När den är idag ?

JAg har nu gått från värsta glada pojken, till fedt sur :(((( *cut

Vänta det är inte allt. Som jag har lagt upp det, så tror jag att hon som har festen är svartsjuk på patte. Båda gillar mig nämligen, även om dom 2 är kompisar.

Känner att jag kommer få värsta depressionsfyllan idag om jag inte får träffa patte. Så snälla fragbite, hjälp mig bli glad igen. Eller ge min någon bra idé. Ska man kanske kn0lla hon som har festen istället, eller hur skulle det funka?

Fest idag....? :((

89 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar