Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lan

Postat av Trettontrettiosju! den 29 April 2009, 16:40
13 kommentarer · 165 träffar
Tja Fb va en tjej i vår klass idag som berättade om ngt skit som hette "vi unga" där man kunde skapa en "klubb" helt gratis jag och mina polare tänkte typ först
-Ahh palla fan vad boring skit.

Så gav hon exempel på olika sortes klubbar och nämde LAN klubbar iaf så fick vi ett papper med info o skit och jag o mina polare bestämde att vi skulle starta en LAN "klubb" och så skule m,an ha möte o skit... och när man har "träffats" 10 ggr så får man 1500kr att ha till klubben.

Så skulle vi bestämma en "Medlems avgift" och vi tyckte 150kr va nice (man va tvungen att va minst 5 i klubben) så 150*5 = 750
750+1500=2250 till Jolt,PK,o ev lan grejjor.

När jag kom hem så kom jag på SHIEET Lokal,Switch elr Router, bord osv.. och nu undrar jag om ngn på FB vet ngn stans i Karlshamn (Blekinge för er som inte visste) där dom hyr ut billig lokal. Skulle vara GULD om ngn kunde länka billiga LAN grejer typ Router, Inet kablar, och andra "LA_N grejjer"'.

Tack FB
/ Trettontrettiosju!

LAN?

19 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..