1
Goa gubbar från göteborg, se hit!
Postat av 50 Spaenn den 27 April 2009, 22:13
16 kommentarer · 186 träffar
För att göra lång historia kort:
Sitter på ett hotell i göteborg, är iväg på kurs i veckan.
Är på utbildning mellan 9-16 på dagarna, men vad i helvete ska man göra efteråt? Känner mig så rastlös som man bara kan bli.
Så ni göteborgare, ös på med tips på vad man kan göra i denna gamla goa staden. Vad brukar ni hitta på när ni har riktigt tråkigt?
Visst, jag har med laptopen, men har inget photoshop eller något, så jag kan inte redigera mina foton eller någonting.
Vad gör man egentligen i göteborg på eftermiddagarna?
Edit: Som vanligt så glömmer jag alltid detaljer.
Jag är alltså här helt själv, som suger hårt.
Är 20 år, så kan väl komma in på krogarna här omkring ifall jag vill det också, men det känns ju lite halvlamt att gå ut själv en vardagskväll.
//Mvh
Den humorbefriade (enl. WIWO) Brunbeck
Sitter på ett hotell i göteborg, är iväg på kurs i veckan.
Är på utbildning mellan 9-16 på dagarna, men vad i helvete ska man göra efteråt? Känner mig så rastlös som man bara kan bli.
Så ni göteborgare, ös på med tips på vad man kan göra i denna gamla goa staden. Vad brukar ni hitta på när ni har riktigt tråkigt?
Visst, jag har med laptopen, men har inget photoshop eller något, så jag kan inte redigera mina foton eller någonting.
Vad gör man egentligen i göteborg på eftermiddagarna?
Edit: Som vanligt så glömmer jag alltid detaljer.
Jag är alltså här helt själv, som suger hårt.
Är 20 år, så kan väl komma in på krogarna här omkring ifall jag vill det också, men det känns ju lite halvlamt att gå ut själv en vardagskväll.
//Mvh
Den humorbefriade (enl. WIWO) Brunbeck
Brukar ni kunna hitta på roliga saker lätt?
14 personer har röstat