Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

glödande cigg på tasken

Postat av diegodiego den 27 April 2009, 17:44
39 kommentarer · 205 träffar
Jag ska berätta om en sjuk sak som hände mig när jag åkte bil hem från jobbet idag.

Allt började när jag satte mig i bilen och tände en cigarett och påbörjade de 8 km hem.

Jag skulle precis ta ner ena handen i byxorna för det gör jag alltid när jag kör bil. Jag knäppte upp byxorna för att på så sätt komma ner enklare med handen, då kör jag på ett gupp i vägen och tappar den brinnande ciggen rätt ner på "guvernörens huvud" jag hoppar till så dant att jag slår huvudet i taket och biter mig själv i tungan så att det började blöda som satan.

Jag svänger med vänsterarmen på ratten så jag kör över på andra sidan väggen och ner i diket på andra sidan.

MVH/ thelotrking

Bilen kvaddas totalt och jag får en blödande tunga, hjärnskakning, blod i urinröret och en bit bortbränd av förhuden.

Jag vill men jag vågar inte gå till läkaren och berätta vad som har hänt med risk för att bli utskrattad eller polisanmäld för min körning.

Hur skulle ni ha gjort?

Skulle ni gå till läkaren?

eller skulle ni vänta och hoppas på att allt återgår till det normala och blåsan spricker och läker?

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..