Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Penna i armen, aj!

Postat av SOCKERBAGAR1 den 27 April 2009, 00:33
53 kommentarer · 99 träffar
Tja fragbite, jag är tvungen att berätta om det sjukaste som jag någonsin har gjort i mina dagar.

Det finns bilder, så skippa "myt" snacket. Kommer dock inte lägga ut dem i tråden eftersom det är rätt mycket bl00d på dem, men skickar ni ett meddelande så får ni dem! :)

Nåja. Det började med att plånboken som vanligt var tom som fa-an och jag behövde pengar till att fara till Amsterdam i sommar.

Så när vi var på en student fest där det var cirkus 150 personer, så sa ungefär 100 av dom att dem var beredda att lägga 100 spänn var för att jag skulle slå en penna rakt igenom armen. Som ni troligen förstår så gjorde jag det inte, fyfan vad ont, kunde inte ens föreställa mig det.

MEN.

Några shotts här och några shotts där så gick jag med på det. Slog armen rakt på en väl vässad penna. Blod, mycket blod.

Fick dock mina ~10 000 kronor från dom jag festa med och om jag drar en fin lögn så kanske jag kan få lite mer från livs-försäkringen. :)

Och somsagt, för er som tror att det är myt, skicka ett meddelande så får ni .jpg :)

Hare gött!

[EDIT] Vet inte hur jag ska förklara #27's bild, men sådär såg det ut, overkligt nu när jag såg hans bild som fan, men så länge man kan se min hud under pennan så är det ju omöjligt för mig att hålla i pennan?

Pengarna är förövrigt på banken.

Skapar en diskussion för att det inte ska bli spam :P..pp..p

Diskussion: Har ni/en kompis gjort något galet för pengar? :)
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..