Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Chocka morsan på artonårsdagen

Postat av Manhood den 26 April 2009, 21:40
116 kommentarer · 214 träffar
Hej Fragbite.

Så här ligger det till, morsan har inte låtit mig vare sig pierca mig (i annat än örat) eller tatuera mig.

(Kommentarer som indikerar på att något av dessa saker är löjliga kommer att ignoreras ifrån min sida då alla har olika smak.)

Jag har tänkt att hämnas lite, chocka henne genom att boka tid hos en tatuerare och en... piercare(?) dagen då jag fyller 18.

Jag tänker pierca mig i ögonbrynet samt läppen och tatuera in ett kugghjul med ett bevingat/behornat öga med en gloria och huggtänder framför. Kugghjulet är tänkt att vara "livets fina vackra underbara cirkel" som faktiskt inte är så underbar utan mer som ett rostigt gammalt kugghjul och så ögat som jag har ritat och skissat på ända sedan jag varit liten, tror att det ursprungligen var en pokémonidé. :) Den ska sitta i nacken och vara ca 10-7 cm stor.

Ni som tycker att även DET borde ha någon mening kan väl få hitta på något eget.

Nu är frågan: Är det här ett roligt sätt att hämnas på? Hur mycket kommer det här kalaset typ att gå på och har ni gjort något liknande?

Mvh/Wizeer

(De eventuella stavfelen is on the house.)

EDIT: Ok folks, jag menade inte nacken. Det var en liten miss ifrån in sida, menar mellan nacken och skulderbladen liksom. Lätt att dölja bakom en vanlig t-shirt eftersom jag också vet att tatueringar inte är populärt på jobbintervjuer osv. Piercingar går ju också att ta ur. Tycker det är lite roligt med folk som blir arga! :D You make my day.

Tatuering, piercing eller blommor bakom örat?

442 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

116 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 116 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..