Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Platte Media (Hjälp)!

Postat av Spears den 26 April 2009, 11:50
24 kommentarer · 490 träffar
Hallå Fragbite! Jag har fått ett väldigt oroväckande problem. Min mindre åriga syster har lyckats kommit in på en porr sida när hon har googlat. Sidan ploppade upp och hon tryckte ner den.

Varjegång vi startar datorn nu så ploppar ett medelande upp om att vi måste betala 700 kr till Platte media företaget i kvartalet, eftersom vi tydligen nu har nått medlemskap där. Vi har ringt polisen och vi ska skriva ett mail till Platte Media.

Börjar bli riktigt orolig eftersom jag inte vet hur jag ska bära mig åt. Har läst lite om detta företag och det är tydligen många som har blivit tvungen att betala. Eftersom det tydligen tar ens dator till "Gisslan" om man inte betalar. Det går längre och längre, från första början så kom bara medelandet upp, nu måste jag vänta 1 min ungefär för att kunna trycka ner medelandet och i slutändan så ska de tydligen låsa datorn fullständing.

Somsagt börjar bli riktigt orolig nu Fragbite, kan ni inte försöka hjälpa mig. Har verkligen inte råd med de 700 kr som de tvingar mig på, och att jag tydligen har ett medlemskap är också oroande.

Har ni någonsin fått det här problemet och vad gjorde ni?

Oseriösa svar kommer bara ignoreras.

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..