Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Thailand resan..

Postat av enty den 24 April 2009, 20:39
18 kommentarer · 389 träffar
Kom hem för några veckor sen från en thailand resa, iaf. Finns inget att skämmas över.

18 år, semester utomlands, YES!

Här trodde man det skulle bli skitroligt, fest och tjejer för hela slanten. Så man drar ut och efter ett tag av förvirring och inga man kunde fråga så kom man till en klubb, 4 taggade killar, halvfulla stamplar in på klubben och dansar loss.
Jag som då dansade fulast, fick en tjej, hon pratade inte engelska så inte så mycket på den fronten. Efter lite strul, så ledde det till oralsex utanför i någon liten gränd. Ack så skönt det var, hörde att hon pratade med mig men jag fattade ingenting (var la thailändska), så hon drog med mig en bit bort, kom senare hem till hennes ställe (gissar jag på att det var). Och där strulade vi lite till, och jag skulle då innanför hennes trosor, och känner en snopp..
Trodde först jag var full bara så jag gick lite längre ner, och kände då en pung, började svettas och mitt hjärta började slå hårdare och hårdare. I hög fart hoppar jag bakåt och skriker "SHEMALE SHEMALE FYFAN", tror inte hon fattade så mycket. Så jag sprang iväg och ut utan tröja och skor, bara kalsingar.

Men nu när jag kommit hem så ångrar jag mig lite, jag kunde ju haft sex, fast med en kille som hade tuttar. Är det fel av mig att tänka såhär? Jag är inte bög, för jag har en flickvän här hemma, och gillar sex med henne.
Men vad anser ni? Har ni haft sex med en shemale någon gång?

Mvh enty

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..