Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Prank war vs idrottsklass

Postat av 0.O den 23 April 2009, 14:48
11 kommentarer · 119 träffar
tjena alla, läser sista året på gymnasium och har flera vänner i en samhäll idrottklass. De brukar skoja med mig och jag med dem. Det var först ganska små löjliga saker, men idag trappades det hela upp.

I matsalen kom 3 av dem och satte en stol på mig så jag inte kunde röra mig, vilket var ganska pinsamt då många kollade på. Jag svarade på detta genom att hälla ett glas vatten över en utav dem på vägen ut från matsalen, vilket resulterade i att ca 10 idrottare följde efter mig ut och försökte lyfta upp mig för att slutligen doppa mitt huvud i toan, men jag lyckades komma loss.

Det är alltså inte så schyssta odds då idrottarna går i flock och alltid är flera mot mig, därför vänder jag mig till er på fragbite. En samling onda genier. Kom gärna med idéer om hur man kan på egen hand förnedra en idrottsklass.

Och ja, jag vet att detta är fruktansvärt löjligt och omoget för att gå sista året på gymnasiet, men det är kul. Inga tips om att skada någon på något sätt då alla är vänner.

Ensam är stark

18 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..