Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rent ut sagt fruktansvärt

Postat av hbeRg1 den 22 April 2009, 19:25
49 kommentarer · 115 träffar
Det jag upplevde igår var att min kompis berättade en sak för mig, det han sa kommer jag berätta lite senare i tråden då jag först ska berätta hur han har bettet sig under en ganska lång tid, ca 2 månader kanske.

Det är så att min kompis gillar skarpt att teckna och rita av alla i klassen, vilket han var väldigt bra på. Min kompis hade MVG i bild och var relativt stolt över detta och gillade att ofta reta oss andra som enbart satt vid en dator på bildlektionerna.

Men en dag så märkte jag att min polare var lite nere och inte lika glad som han alltid brukar vara och skröt inte om sina betyg som alltid annars. Jag frågade genast vad som var fel, fick dock inget svar utan han "stötte" bort mig genom att svara "inget" etc. Jag märkte också att han inte ritade av någon av oss som han alltid brukade göra, nu ritade han något annat. Först såg jag inte vad han ritade utan fortsatte med mitt och lät han vara. Senare såg jag att han ritade glas. Jag kollade lite noggrannare och såg att det var såkallade "Champagneglas" ( http://www.speedyshare.com/285 222814.html ) Ungefär så.
Jag frågade vad han ritade och fick svaret,
- Ser du väl?
Blev lite stum och gick iväg.

Något mer jag noterade på honom nu på senare tid var att han brukade klia sig där bak ganska ofta och såg ut att ha väldigt ont.
Vi andra i klassen brukar ofta gå på fester på helgerna och brukade ofta försöka få med min kompis, fast han gillade inte stämningen sa han, så aja tänkte vi.
Men nu på senare tid så har han luktat alkohol, sprit.
Så jag gick fram till honom och frågade om han hade varit på fest, fick ett drygt svar som vanligt "Du måste lära dig att tänka själv ibland", "jaharu", sa jag till honom och drog mig sakta därifrån.

När det hade gått ett tag och allt var som "vanligt", då menar jag så som det har varit när han blev "förändrad", så började han rita/skriva siffrorna 4 21 13 - 9 19 9, Jag tänkte väl att det var något telefonnummer eller något.
Sedan såg jag att steams "nya" uppdatering ( den 23 oktober" var 08122 vilket blir AIDS om man räknar 0=A, och då kom jag och tänka på min kompis nummer och kollade vad det blev om man översatte det till bokstäver. Först blev det inget ord, sen kom jag på att man kunde räkna 1=A istället för 0, och då blev det "DUM ISI". Så jag frågade min polare vem Isi vad, utan att han skulle veta att jag hade "knäckt" hans "kod", då svarade han att det var Pappa på finska, Och det var då jag fattade att det var hans pappa som hade gjort något mot honom och drog genast med honom ut och frågade ut honom om vad som hade hänt, först spelade han dum och låtsades inte fatta något, sen gav han sig och berättade allting.

- Det hela började med att min pappa satt hemma och drack lite, ( Min kompis har ganska gått om pengar), efter någon timme tog han fram sin Champagne flaska och började skrika till mig " You want to pop some Champangne daugh?", jag gick till honom och frågade vad han menade då tog han fram en bomullstuss och hällde champagne på den och sa , "Dra ner byxorna och lägg dig på magen", Jag svarade, "Vafan snackar du om?", Då tog han ett hårt grepp om min arm och kastade ner mig på golvet och började dra ner mina byxor. Jag blev såklart skit skraj och skrek rätt ut, då höll han för min mun och tog fram bomullstussen och började dutta med den i mitt anus, jag försökte ta mig loss men resultaten uteblev noll, efter att han hade suttit och duttat ett tag började jag känna mig påverkad och blev skeptisk till att man kunde bli påverkad genom anus, men det verkar ha gett ett positivt svar. En annan grej han gjorde var att han spolade upp ett bad till mig och gick in och började onanera och sprutade sin sats i badet, han tvingade mig också att hoppa i vilket jag gjorde för att slippa stryk eller något annat otäckt. Efter ca 3 månader började min mage kännas ganska stor och trodde att jag hade blivit lite rund av all champagne etc. Men senare så började jag känna sparkar och kollade upp ifall jag var gravid, resultatet var positivt och jag blev väldigt förvånad men satte mig vid datorn och började läsa lite om kromosomer osv. Och då fick jag reda på att killar jag XY kromosomer tjejer XX, Och alla spermier är ungeför 50/50% olika, dvs 50 XY och 50 XX av 100, Så rent tekniskt sätt borde en kille kunna göra barn med en kille då man har båda kromosomerna. Jag insåg snabbt att jag var den första killen som hade blivit med barn och blev ju självklart rå skraj.

Jag blev ju helt paff av vad min kompis hade berättat för mig och frågade om han drev.

- Driver du mannen?
- Ja vafan tror du? :D, klart inte en kille kan få barn med en kille..
- VAFAN ÄR DU DUM ELLER? MAN SKOJAR INTE OM SÅNA HÄR SAKER!!
- Relax förhelvete -.-
- Hur förklara du att du har luktat alkohol då?
- Jag har börjat kröka förfan.
- Asså du är fan dum.

Jag sa genast upp bekantskapen med denna grabb senare på dagen och har vi har inte pratat på mer än 5 månader nu.

Till diskussion . Är det rätt att skoja om såna här saker?

Är han eller jag crazy? :S

106 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..