1
Pr0blem i skolan just nu
Postat av LiteUpSnosig den 22 April 2009, 12:25
26 kommentarer · 113 träffar
Tja fragbite sitter nu hära på rast datorerna och skriver denna tråd efter jag har blivit ner puttad i älven och jag är helt dyng blöt och jag kan inte fara hem för jag bor 2,5 mil från skolan och min pappa är död och min mamma jobbar i stockholm (hon pendlar från norrbotten) och dessa killar har dock varit på mig ett tag tidigare också som tex slagit mig dragit ner byxxerna gått med sopkvastar och hållt på mig mig dygnen runt på skolan
Vad ska jag göra ? prata med lärarna ?
Eller kanske säga till mamma `?
Eller helt enkelt gå och nita dom som ni andra brukar skriva på trådar EDIT KMR
*EDIT1* Jag har nu gått och varit lite kaxxiga mot dom dom svara typ ironisk "visst ska vi det pluppen" vet inte vad de menas men de lät något illa så jag putta till han och sen så tog dom av mig kläderna och snöbadade mig nu fryser jag ännu mer. vad ska jag göra ? :(. Är dock inte kung på slås like gse
EDIT2 . Har varit rätt dålig på upptateringar men jag har slagit in en kille så han fick gå till skol sköterskan men jag fick illamåande kännsla och att jag har gjort fel , och en av dom har glajjor fundera på att jag ska pajja dom och be en kompis dold filma det lägga på youtube ^^. Och har tagit kontakt med rektor osv och säger inget åt eleverna som hålls på med mig.
Vad ska jag göra ? prata med lärarna ?
Eller kanske säga till mamma `?
Eller helt enkelt gå och nita dom som ni andra brukar skriva på trådar EDIT KMR
*EDIT1* Jag har nu gått och varit lite kaxxiga mot dom dom svara typ ironisk "visst ska vi det pluppen" vet inte vad de menas men de lät något illa så jag putta till han och sen så tog dom av mig kläderna och snöbadade mig nu fryser jag ännu mer. vad ska jag göra ? :(. Är dock inte kung på slås like gse
EDIT2 . Har varit rätt dålig på upptateringar men jag har slagit in en kille så han fick gå till skol sköterskan men jag fick illamåande kännsla och att jag har gjort fel , och en av dom har glajjor fundera på att jag ska pajja dom och be en kompis dold filma det lägga på youtube ^^. Och har tagit kontakt med rektor osv och säger inget åt eleverna som hålls på med mig.