Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cpu:n blir helt !?!?!

Postat av Hely den 21 April 2009, 22:43
8 kommentarer · 134 träffar
Hejsan

Helt plötsligt har min dator börjat bete sig VÄLDIGT konstigt. Allting går som förut fast 50 ggr segare. Det går inte att lira cs längre eftersom fpsen hoppar från 5-75 var och annan sekund. Väldigt tråkigt. Jag har inte haft virusskydd på eftersom min dator inte är den snabbaste i annat fall men har kört 4 månader utan att den kraschat. Nu har jag letat igenom hela datorn efter virus och allt men den hittar ingenting.

När jag startar cs och kollar i aktivitetshanteraren ser jag att mycket är väldigt olikt sig själv. Mätaren ligger på 88-100 % cpu, bara efter att jag har cs igång. Sen så ser jag en sak som jag inte sett förut, och det är att någonting som heter "avgrsx.exe" ligger runt 50 % av cpun och massor med annat knas hoppar upp och ner. Är det virus eller är det något jag har ställt till med och går det att fixa utan att formatera om hårddisken?. tack

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..