Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med killen!

Postat av zunegotsmokehack den 21 April 2009, 17:10
55 kommentarer · 147 träffar
Hej, jag har nu varit tillsammans med den underbaraste killen i världen.(Ja,jag är kille) Jag är 19 år och han är 21.
Nu till själva händelsen.

Det hände för ca 1månad sedan när jag och min kille var ute på krogen. Vi förfestade med några av mina tjejkompisar i våran lägenhet och min kille som vi kan kalla "Johan" dricker så otroligt mycket när det är dags för festtider. Klockan närmade sig 21.00 och vi gick ut för att dra oss ner mot krogen. När vi kom in var det fullt med folk överallt. Vi drack och hade det riktigt kul. Efter en stund skulle Johan gå på toaletten och gav mig en kyss och gick.

Det gick en stund och Johan kom aldrig tillbaka. Jag och tjejkompisarna letade efter honom på hela krogen och frågade nästan alla fall dom hade sätt honom någonstans. Vi gick ut från krogen och mina kompisar tröstade mig eftersom jag älskar honom över allt på jorden och han fick inte vara borta!
Vi gick en bit utanför krogen och en av mina tjejkompisar får se att det ligger två st på gräset och gör ni vet vad. Hon smyger sig fram i buskarna och får se att det är Johan som ligger där med en tjej som går i samma klass som jag.

Jag blev helt förkrossad när kompisen sprang tillbaks och berättade allt. Nu har jag inte hört av mig till Johan på över en månad för att jag orkar inte prata med honom.
Ska jag höra av mig eller inte? Har inte orkat gå till skolan eftersom tjejen går i samma klass som jag.

Behöver er hjälp fragbite! SNÄLLA!

Det här är ingen myt, och dem som tror att det är de kan jag bevisa det för.

Vad ska jag göra?

58 personer har röstat

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..