Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Letar efter historia!

Postat av zuTii den 21 April 2009, 13:13
3 kommentarer · 65 träffar
Tjenare alla på fb :)

jag letar efter en historia om knark, jag hittade en historia om kanrk som var ganska lång, jag hann inte läsa hela historian men läste ungefär helfte nav den.

De började med att en glad familj som hade varit utomlands sen så när dom kom hem så hade "Robban" som jag kallar han nu. Hans pappa hade börjat dricka mer och mer (alkohol) han kallade den för vuxen dricka för robban. En dag så när robban kom upp i lägenhets trappan så hörde han något skrik och de var hans pappa som slog sin vodka flaska på robbans mamma så hån började bloa. Sen så var det några ungar som mobbad ehan i skolan, som sparkade på han varje dag i skolan.

En dag så blev han trött på de och slog tillbaka på killen, han dog.
Lite senare så gick hzan till någon gränd och köpte kanrk

Tack i förhand alla på fb, vi ska ha detta i redovisning i skolan och jag letar efter denna historia. Den var någon som hade länkat denna på fb innan. MÅSTE HA DEN !!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..