Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig!

Postat av teh_ninja den 20 April 2009, 01:43
11 kommentarer · 40 träffar
Tja fragbite!

Detta problem upstod för några dagar sedan, men för att ni ska kunna hjälpa mig med mitt problem måste jag gå tillbaka till grunden av problemet. Jag var hemma hos en polare och krökade lite, han syrra var hemma och hon hade sina polare där också. Efter 2-3 Öl så vart jag ganska packad och började må jävligt dåligt. Jag begav mig ner i källaren för att spy lite i toaletten, tyvär missade jag och spydde ner hela golvet.
Som tur var dök hans syster upp och hjälpte mig och frågade om jag mådde bra, vi gick ut tillsammans för att ta lite luft.

När vi väl var ute så snackade vi bara lite tills hon drog upp en fet joint och frågade om jag ville röka den med henne. Jag sa ja och vi blev ganska höga. Tillslut började vi strula och jag börjad klämma på hennes gigantiska pattar ( hon har väldigt stora för att vara så ung ). Efter en stund begav vi oss ner till hundkojan för att ha samlag (hundstil). Efter vi kört med varandra i några timmar så drog jag ut den och pissa på hennes ben.

När vi sedan begav oss in i huset igen frågade hennes brorsa vad vi gjort, jag sa att vi bara snackat lite. Men han syster råkade sedan tappa sitt halsband på marken, när hon sedan böjde sig ned för att lyfta upp det så kunde han se att hon inte hade några trosor på sig. Han puttade då ner mig på marken och gick upp på övervåningen medans mina andra polare höll i mig.

Efter en cirka 10min kom han tillbaka målad som en zombie i ansiktet med ett baseboll trä i varje hand, gående som att han hade lakt en fet korv i brallan. Han sa upprepande att jag skulle visa upp det jag filmat på mobilen, men jag vägrade. Då drog han bak båda armarna med baseboll träna i högsta hugg, det var då jag passade på att lägg en fet spark i magen på honom. Sedan skallade jag båda mina andra "polare" som då höll i mig. Under slagsmålet gjorde jag konstig rörelser med armarna som om att jag skulle slänga en moonfire eller liknande. Tyvär så kan jag bara göra en sådan attack i world of warcraft där jag spelar som boomkin på 2,5k rating i cyclone bg. Efter jag spöat upp mina polare så kom hans syster fram till mig, jag körde in ett finger i henne innan jag böjade bege mig hemmåt.

När jag väl var hemma så satte jag mig ned framför datorn för att pressa lite ulduar, jag solo healad yogg-saron ända tills de sista 25% då jag var den enda som levde pågrund av att massa tjejer höll på att ringa mig var jag tvungen att kolla bort några sekunder, då lyckades noobsen dö. iaf så gick jag bear form och plockade ner honom det sista 25% själv.

Det var det som hände, och nu har jag problemet att jag inte kan raka mig i arslet för att jag har så korta armar. SNÄLLA FRAGBITE! HJÄLP MIG! //Mirakalinx
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..