Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dissa ?

Postat av tICKSREETARD den 19 April 2009, 15:30
20 kommentarer · 54 träffar
hej fb . nu är det så att jag har vart tillsammans med min tjej i 4 månader och 16 dar ( om man ska vara exakt ) det tråkiga är att jag känner verkligen ingenting för henne jag känner knappt för o träffa henne jag hade hoppats på att tycka om henne ju längre vi vart tillsammans ,

jag vart tillsammans med henne mest bara för att ha någon o vara tillsammans med ,

hon ser bra ut och jag vill känna något för henne om ni fattar vad jag menar , men tyvär gör jag inte det..

medans hon å andra sidan smsar konstant om hur gärna hon vill träffa mig och hur mycket hon tycker om mig och så vidare .

jag ska träffa henne ikväll

hur ska jag berätta för henne att jag vill gå vidare ? hjälp mig fb .

vad som bör tillägas är att jag råka ta hennes oskuld för en vecka sen och sen dissa henne veckan efter känns ju mindre bra ?

edit kommer

EDIT ;

haej fragbite . som sagt jag träffa henne igår kväll , klockren outfit hade hon btw ,tights lång tröja precis över röven men till saken ! vi var hemma oss mig ensam hemma skönt som fään , vi gick in dirr på mitt rum typ hon satte sig först jag satte mig en stund efter lite längre ifrån. hon var över social fråga massa hela tiden medans jag bara tänkte på hur jag ska kunna säga att jag inte vill vara med henne längre ?

så efter ett tag fråga hon om det var något på tok , dum som jag var skaka jag på huvet och kysste henne , det ena ledde till det andra och om jag var i knipa förut så vet jag inte vad jag är i nu . FAAAAAAAAAAn . hjälp mig fragbite .

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..