Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir jag mobbad av polarna?

Postat av abholsd den 18 April 2009, 23:08
89 kommentarer · 93 träffar
Går i 1an tillsammans med 3 polare jag kännt sen vi börja 7an. Vi är rätt så bra polare, umgås på fritiden ibland och så. Men grej som stör mig är att de alltid ska hålla på med mig. De går alltid på mig.

- T ex för några veckor sen när det var snö ute, på vägen hem från skolan ville de på skoj putta ner nån nerför en backe, såklart gick de på mig.

- De skämtar hela tiden om mig. Bjuder inte jag de på t ex godis dampar de loss. Säger jag att jag inte vill köpa godis för mina pengar så dampar de.

- De brukar stanna kvar i skolan efter att vi har slutat. Då jag inte pallar vara kvar så drar jag hem. När jag kommer hem så skriver de på msn att jag är en svikare m.m.

Nästa dag så stannar jag kvar efter sista lektionen för att prata med lärarn i 1min, då ser jag de 3 springa iväg till tåget och flina mot mig =)

Det här är bara några saker det gör.. så jag undrar om detta klassas som mobbning?

Då jag har blivit sur, ledsen, arg för allt de gör och har sagt de så säger de att jag är en mes och att det inte alls är mobbning^^

Så är det mobbning?

De gör inte saker mot mig 24/7 men säkert 2-3 gånger per dag.

Går i en cpklass därför jag umgås med mina 3 'vänner'. På helgerna när vi umgås så brukar flera andra polare vara med så inte så farligt då.
Föregående tråd
Nästa tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 89 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..