Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Onani?

Postat av CTRL_alt.aly den 18 April 2009, 19:20
28 kommentarer · 375 träffar
Haha, jag har precis suttit och läst lite i en tråd på ett annat forum. Det är mest tjejer på det forumet (Som ett FB fast för tjejer och det handlar om mode, hud/hår-vård, smink, kläder och lite annat. MENAR ATT DET ÄR SOM FB= MER TJEJER ÄN KILLAR -.-).

Detta är tråden:

http://www.stylesearch.se/snac ka/Kvinna/2472595/Onani-tips-i i-/sida1 /

På sidan 12 är det en länk till redtube, jag vet inte om jag vågar länka här, vill inte bli bannad och jag vet inte om ni som inte är medlemmar kan se - ni borde kunna, men iaf.

Det är en kille som visar hur man ska göra så att tjejer ska få sprutorgasm.

Mina frågor till er:

Har ni fått nån tjej att få det?

Vad tycker ni om det?

Tror ni att tjejer är mer tysta om onani, alltså, att tjejer inte snackar om det lika mycket/öppet?

Vet att det kanske är lite fel att fråga här, då alla killar har 30cm slak - om inte större. Men skulle va kul och se om de ÄLDRE - vuxnare och absolut mer mogna skulle kunna svara.

Jag tycker att hela tanken på sprutorgasm är äcklig, jag vet inte varför, men det är liksom bara helt skumt haha. Känslan skulle säkert vara asskön, men nja - skulle hellre tacka nej än ja.
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..