Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hör när mamma har s3x

Postat av OP- den 16 April 2009, 23:57
161 kommentarer · 582 träffar
Ja fyfarao som topicen lyder... Jag sitter vid datan, mamma har träffat en ny kille nu efter mamma och pappa separerat.. Mamma har sitt rum utanför mitt, Så nu hör jag dem ha samlag.. fyfan klarar inte av att beskriva mer än att dem stönar som fan, jag klarar inte av detta, jag får panik seriöst fyfan morsan är 46 år och jag hör dem stöna.. fy helvete. Aldrig hört något sånt här av morsan innan.. hon känns som en jävla h0ra nu.. sen vågar jag fan inte göra mig i ordning och gå lägga mig, för då blir det tyst och då hör jag kanske mer, fail @ skolan imorn.. Vad fan ska jag ta mig till? :S

EDIT: Folk undrar om hon är MILF, jag tycker inte det, hon är förfan min morsa, men dock alla mina polare tycker det. Och jag får höra det rätt ofta när hon frågar dem om dem vill ha käk :/ . Att folk tror att detta är en myt. Omfg låter det inte troligt eller?

Mmm funderar liksom på att spela in när min morsa har samlag, så att finniga nördar kan r0nka till det.
Föregående tråd
Nästa tråd

161 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 161 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..