tjenna Fb. ska tatuera mig den 25e men vet inte riktigt vad jag ska göra för något. tänkte om ni vet ngn bra sida för tatueringar och så länka gärna. mvh
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
kolla in drakar vad de betyder, koifiskar och dess betydelse samt tigrar o pandor. Väldigt coola gaddningar imo. En tattuering du förmodligen inte kommer att ångra de närmaste 20-30 åren jämfört med en tribal eller favoritlagets logga som kan vara roligt första året. Lycka till. Har själv 3 st koi fiskar på min högra bröstkorg, 1 fisk för varje dotter =).
#17 En fattig koifisk måste nog vara den tråkigaste tatueringen som finns, tycker att varenda jäkel har börjat tatuera in en sådan sen miami ink började sändas.
Men detta är ju bara vad jag tycker, många tycker ju tvärtemot.
Har inte riktigt förstått varför man ska tatuera sitt namn, efternamn, personnummer, hemstad. Är det om man skulle helt plötsligt glömma bort vad man heter eller?
när man kommer på att de där va snyggt det vill jag tatuera och ha resten av livet så borde man göra en tatuering, man bestämmer sig inte för 'oh jag vill ha en tatuering men vet inte vad'..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Hemstad i nacken
ditt namn på underarmen
stjärntecken på handleden,nyckelbenet eller på hälen....
"min fars äger en fiskvagn, ska vi knu**a?"... på ryggen" (funkar bra på stranden sen i sommar)
(detta är väl klassiska men fina tattos) sen får du väl använda lite fantasi =)
du hittar säkert något, skriv gärna tbx till mig vad det blev tills slut =)
kolla in drakar vad de betyder, koifiskar och dess betydelse samt tigrar o pandor. Väldigt coola gaddningar imo. En tattuering du förmodligen inte kommer att ångra de närmaste 20-30 åren jämfört med en tribal eller favoritlagets logga som kan vara roligt första året. Lycka till. Har själv 3 st koi fiskar på min högra bröstkorg, 1 fisk för varje dotter =).
- avboka tiden idiot.
Men detta är ju bara vad jag tycker, många tycker ju tvärtemot.
Låter bright.
sluta whina om att man inte ska beställa tid innan