Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Annika Östberg, Den sjuke jäveln..

Postat av Sinner_93 den 16 April 2009, 21:32
50 kommentarer · 177 träffar
Är det bara jag här som stör mig på Annika Östberg?
För er som inte vet mycket om denna hemska person så finns det information här>>> http://sv.wikipedia.org/wiki/A nnika_%C3%96stberg

# INFO #
Annika Östberg erkände brottet 1981 Annika Östberg döms till 25 års fängelse eller livstid för medhjälp till mord på en man och en polisman i Stockton, Kalifornien. Hon erkänner sig skyldig till morden och slipper dödsstraff. Efter några månader i häktet hänger sig hennes dåvarande pojkvän, Bob Cox, som mördat de två personerna, i sin cell. 1997 Annika Östberg får sin första nådeansökan behandlad av The board of prison terms. Hon vill avtjäna resten av sitt straff i Sverige. Hon får avslag. 2002 Den andra nådeansökan avslås. 2005 Kriminalvårdsnämnden prövar hennes fall igen. Återigen får hon avslag. Annika Östberg är 51 år och har suttit 24 år i amerikanskt fängelse.

Varför glorifierar alla bilden av henne? (Jag såg på "Kvällsöppet med Ekdal" där de pratade om Annika Östberg.
Hon är en mördare och behandlas som hon är en vanlig person... Det är sjukt... Jag ser helst att hon ruttnar i ett amerikanskt fängelse där det är hårt och inte i ett svenskt fängelse som mer är som ett billigt motell med datorer...

Hon har dömts för mord på en polisman t.ex...

Vad tycker ni om detta? Borde hon få komma hem? Borde hon bli frisläpp? Är bilden av Annika Östberg glorifierad? Andra saker ni vill ta upp om detta ämnet?

Eventuella stavfel bjuder jag på.

Är bilden av Annika Östberg glorifierad?

70 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar