Var hälsad. Läser du den här tråden är du förmodligen i behov av en Spotify invite, eller kanske bara lite nyfiken.
Nu är det så att jag har en Spotify som jag kan tänka mig att ge ut, men ni ska få kämpa för den!
Ni ska få tävla. Jag har inte tagit mig någon tid till att tänka ut en bra tävling, så jag får improvisera. Okej, den som skriver det bästa skämtet eller rent utav får mig att skratta får inviten. Det kan vara allt från att länka något roligt klipp eller skriva ett roligt skämt. GL HF!
Han stannade och började prata med pojken.
Hej sa hiler , hej sa den lilla judiska pojken
Vad heter du frågade hitler,
Jag heter otto och jag fyller år imorgon
Hitler ne det gör du inte!
Engla.
Påven dog oskuld
Vet du vf hitler är så dålig på golf?
Han kom aldrig ur bunkerN^^
Både ville ha mark i gazaremsan!!!
http://lakka.se /
http://spotalist.com /
Frun går ut och säger : Vad har du gjort med bilen ? Den e ju full med grenar och barr.
Mannen: Ja körde på en neger
frun: Men den är ju full med grenar och barr !
Mannen: Jamen, Den jäveln sprang ju in i skogen !!
h3h3 Loel!!!!
#23 =)).
På en flygtur till Chicago gjorde en gentleman åtskilliga försök att komma in på herrtoaletten, men det var upptaget hela tiden. En flygvärdinna uppmärksammade hans problem och sa:
- Ni får gärna använda damtoaletten, herrn, om ni lovar att inte röra någon av knapparna på väggen!
Han gjorde det han skulle, men när han satt där, lade han märke till knapparna, som han lovat att inte röra. På varje knapp stod några bokstäver: VV, VL, PV och på en röd knapp stod ATB. Han tänkte:
- Vem skulle märka om jag trycker på någon av dem?
Han kunde inte motstå frestelsen, utan tryckte på VV. Varmt vatten sprutade på hans bakdel.
- Mmmm, vilken härlig känsla, tänkte han, på herrtoaletterna finns det minsann inte sådana faciliteter.
Med stor förväntan tryckte han sedan på VL-knappen. Varm luft ersatte nu det varma vattnet och torkade hans ända! När det slutade, tryckte han så på PV-knappen. En stor pudervippa uppenbarade sig och till hans stora glädje spreds en angenäm doft av vårblomster.
- Damtoaletter är mer än bara en toalett! De ger besökaren en skön och härlig upplevelse, tänkte han glatt!
Då pudervippan hade fulländat sin glädjespridning, kunde han nästan inte vänta med att trycka på ATB-knappen, som han nu visste skulle bringa honom i yttersta extas! Nästa gång han öppnade ögonen, förstod han att han låg på sjukhus! En sjuksköterska tittade på honom med ett illmarigt leende!
- Vad var det som hände? undrade han.
- Ni tryckte på en knapp för mycket, svarade sjuksköterskan. Den sista knappen, som det stod ATB på, var en Automatisk Tampong Borttagare! Er penis ligger nu under huvudkudden!
-Trolla?
-Ja, först har vi sex sen försvinner du.
:d
Ville bara tillägga att jag skulle kunna göra vad som helst för en invite. Folk som säger att det är lätt att få tag på snackar bara. Verkligen försökt kämpa för att hitta men har inte lyckats än. Skulle uppskatta Inviten så oerhört mycket!
- varför stanna du?
- Äh jag fick en bulle i ögat
- du slår en somalie i huvudet med en spade
- varför ska man aldrig köra på en zigenare på en cykel?
- det kan vara din cykel!
för så som det står i din tråd (#0) verkar det som att du inte visste innan nu att det fanns ett antal sidor som gav ut 1000 inv dagligen
Men nu är det dags att kora vinnaren!
Asså detta är sjukt svårt tbh, men jag tror nästan att det blir #4 som vinner! Grattis cap. ! Om du av någon anledning inte behöver den längre kommer jag att ge den till #35. Han verkar behöva den så mkt :)
Det var en gång 2 bullar i en ugn.
Plötsligt så sa den ena bullan -Shit , varmt här.
-bulla2 WOOOW EN BULLA SOM KAN PRATA
Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.
Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere!
Knack Knack.
Vem är där?
Inte Engla i alla fall
Gurkan, bananen och snoppen pratade om hur besvärligt de hade det...
Gurkan:
-De skär mig i bitar och äter upp mig!
Bananen:
-Mig klär de av naken och äter upp!
Snoppen:
-Ni har det bra ni! Mig väcker de mitt i natten drar en påse över huvudet och skakar mig fram och tillbaka tills jag mår illa och spyr...
En svensk sitter och äter frukost på ett café.
Vid sidan av honom sitter en norrman och tuggar tuggummi.
Ouppfostrat inleder norrmannen:
" Äter ni svenskar hela brödet?"
Svensken låter motvilligt frukosten ligga och svarar:
" Ja, naturligtvis!"
Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger:
" Det gör inte vi hos oss, i Norge äter vi bara det innersta av brödet.
Brödkanterna samlas i en container, bearbetas och formas till croissanter och säljs till Sverige."
Norrmannen frågar vidare:
" Äter ni marmelad till brödet också?"
Svensken svarar lätt irriterad:
" Ja, naturligtvis!"
Medan norrmannen nu högljutt tuggar sitt tuggummi, säger han:
" Inte hos oss, i Norge äter vi bara färsk frukt till frukost.
Skalen och resterna samlas i en container, bearbetas till marmelad och säljs sedan till Sverige."
Nu blir det svenskens tur att fråga:
" Säg mig en sak, har ni sex i Norge?"
Norrmannen ler och svarar:
" Ja, naturligtvis har vi sex."
Svensken lutar sig över bordet och frågar:
" Vad gör ni med kondomerna efter att ni använt dem?"
" Vi kastar dem!", svarar norrmannen.
Nu börjar svensken le... sedan säger han:
" Inte hos oss, i Sverige samlar vi alla använda kondomer i en container, bearbetar dem,
smälter dem och säljer dem till Norge som tuggummi!
här har du mina bidrag :D
#55 Haha.
Se på hela, haha :)
- när mustaschen brinner.
Nu kmr du absolut att börja asgarva! hoppas jag vinner (a)
http://blarf.nu/content/11473
titta hela=D
Slapp springa
Negerungen frågade glatt gud att - "är jag en ängel nu?"
Nej din dumma neger svarade gud, du är en fladdermus"..
-Englaskämten blir gamla
fJaNt^4eVeR:****:P:O:D
englaskämten åldras
ni alla suger häst