Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni är alla slavar!

Postat av Knillefax~ den 16 April 2009, 20:33
67 kommentarer · 173 träffar
Hej ynklingar!

Hur känns det när FRA-lagen kom, hm? Inte så bra va? Nej nu bevakar de oss på internet också, där vi en gång trodde vi var fria. Men nej, ack ack! Nu kom även IPRED-lagen. Hejdå fritt utbyte av information!

http://www.dn.se/kultur-noje/f orhandlingar-i-bryssel-om-eus- telekompaket-1.844537

Vad tycker ni om det?

Mänskligheten förslavas och ett samhällde skapas där total kontroll finns, och ingen frihet! Är vi människor?

FRIHETEN TAS BORT, SAKTA MEN SÄKERT! VAKNA UPP SNÄLLA OCH GÖR UPPROR! PROTESTERA FÖRHELVETE, NI ÄR MÄNNISKOR! SNART ÄR DET FÖRSENT.

Våga säga det du tycker, våga skrika ut vad du tycker! Låt alla på hela jävla klotet veta vad du tycker. Ska människan leva såhär? Ett överbevakat samhälle är påväg. Snälla jag ber er, vakna upp!

Snart har vi alla ett jädra chip i hjärnan som regeringen bara kan stänga av, och då dör du. Kanske inte imorgon eller om några år, men det kommer, sanna mina ord! VI ÄR SLAVAR! Median har all kontroll, folk skapar datorspel såsom WoW (ja vi bryr oss inte om du drog hela Ulduar inatt) för att fördumma folket, ja och det funkar så jävla bra.

Säg vad ni tycker om detta!

Känn er fria att flama mig, det är ju trots allt eran rättighet. Tack för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 67 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..