1
hur kan man ens kalla det vikinga rock?
Postat av smackebrang den 19 December 2004, 23:22
162 kommentarer · 190 träffar
jag tänker på Ultimathule, Hel och allt vad dom heter.. Jag undrar när dom läste Historia senast? Enligt dom är Vikingarna blå ögda och blonda.. iaf enligt nasisterna/rasisterna och jag undrar när detta påfund "uppfans" min morfar är otroligt intresserad av vikingar och historia och har en hel del schyssta motargument mot detta.. men tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg.. hur som hällst så ville jag snacka om termen Vikinga rock.. Vikinga rock innehåller oftast Patriotiska texter om sverige och flaggan, Vikingarna var dom patriotiska? det kan man väll inte riktigt påstå eftersom Vikingarna var en rätt fin blandning utav folkslag.. norrmän, svenskar, danskar, finskar dom K******E runt lite överallt.. här var det inge tjaffs om Rent blod osv. man kan inte riktigt påstå att vikingarna rockade runt heller? även fast det kanske låter lite dumt men jag kan ju inte riktigt på stå att dom satt och sjöng visor om spyor, pengar och brudar.. deras visor var oftast religösa dvs snack om oden tor osv.. inget om sitt fosterland dvs.. detta kanske blev lite "lulligt" skrivigt.. men jag hoppas att ni "Hajjar" iaf.. =P