1
Vista cd key!
Postat av frallsneger den 14 April 2009, 18:36
2 kommentarer · 279 träffar
Tjena, tänkte installera vista på en dator jag har liggandes.. Men det är så att jag lånat skivan av en kille som nyligen köpte vista skivan, å då undrar jag bara om jag också kan använda den med samma cd key som han använt också? för jag har hört att det inte ska fungera så vilket jag tyckte lät skumt då det funkar med xp osv..
Sen en annan fråga, om jag skulle få för mig att installera windows 98 på datorn, skulle ja kunna lira spel som cod4 då? :P
OT: har installerat vista nu å det verkade fungera, dock lite strul.. å det är att jag inte har ljud eller något sådant, kan inte komma in på msn även fast internet fungerar?! Kan det vara så att modekortet är konfiguerat till xp bara? Det är ett MSI K8N Neo4 Amd platinum nåt sånt..
Tack på förhand!
Sen en annan fråga, om jag skulle få för mig att installera windows 98 på datorn, skulle ja kunna lira spel som cod4 då? :P
OT: har installerat vista nu å det verkade fungera, dock lite strul.. å det är att jag inte har ljud eller något sådant, kan inte komma in på msn även fast internet fungerar?! Kan det vara så att modekortet är konfiguerat till xp bara? Det är ett MSI K8N Neo4 Amd platinum nåt sånt..
Tack på förhand!