Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dansk special diet sökes!

Postat av lefty den 14 April 2009, 14:38
4 kommentarer · 177 träffar
Tjenare!

Jag letar efter ett "kost-schema" som kan liknas vid en di-tox program. Bara så jag slipper en massa trötta kommentarer så kan jag meddela att jag letat efter detta schemat på google i över en timme nu utan några som helsta resultat. Suck.

Det som är speciellt med programmet är att det löper över exakt tolv dagar där frukost-lunch-middag finns exakt specificerade varje dag. Om jag inte är helt ute och cyklar så programmet varit framtaget av typ "Danska Narkotika Institutet" för att resa kroppen från "onödiga" produkter.

Till min fråga - någon som har tillgång till detta program (eller liknande för den sakens skull) så skulle jag verkligen vara super tacksam!

Tack på förhand!

P.S. Anledningen till att jag vill komma åt den är inte för att jag håller på med droger eller sådant piss utan snarare lär det vara en galen kur om man snabbt vill tappa ett par kg. Provat den tidigare men har nu slarvat bort den. D.S.

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..