Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjernobyl

Postat av roba den 13 April 2009, 00:37
28 kommentarer · 88 träffar
Hej fragbite.

Dom senaste veckorna så har jag pluggat febrilt! Jag har nämligen blivit väldigt intresserad utav Tjernobyl. Så jag tänkte efter ett bra tag och kom på den briljanta idéen att fråga på fragbite efter kanske människor som också va intresserade utav den radioaktiva förödelsen i Pripyat.

Jag undrar också ifall dom intresserade sitter på någon intressant informations film om Tjernobyl, jag har sökt på google som ni kanske förstått och jag har sett dom flesta filmerna som jag kan hitta iallafall. Jag ska också skriva en uppsats om Tjernobyl om ca 2 veckor så jag vill ju veta vad ni kan och inte kan om just ämnet Tjernobyl.

För det skulle faktiskt vara kul att dra igång en diskussion om Tjernobyl här på internet, tala om för varandra vad vi vet och vad vi vill veta, så dom utomstående som kanske blir intresserade får mer information. Så jag undrar nu ifall ni är intresserade utav den horribla tragedin som hände 1986.

Så dela med er om allt ni kan.

Länka alla informativa länkar i tråden och låt oss diskutera fritt om ämnet Tjernobyl.

EDIT:

Jag tänkte att jag kan ju också bidra med en informationsrik film. Filmen spelades in 16 år efter själva tragedin tror jag.

LÄNK: http://www.guba.com/watch/3000 049921
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar