Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur blir man av med en katt?

Postat av Psomo den 12 April 2009, 13:55
48 kommentarer · 47 träffar
Tjabba!

Hela min gata är mer eller mindre full utav katter. Mor och far gillar inte detta. Jag bryr mig inte så mycket egentligen, hade gärna haft en egen katt.

Hursomhelst så sitter jag och softar på altanen och solar mig. Så läser jag klart min PCGamer och går ner på mitt rum.
Sätter på datorn och så vidare.

Krrssshh hör jag något som prasslar. Jag tänker ju inte mer på det.

Krrrsshhhh så vänder jag mig om och BAM så står det en katt där!

Jag skiter ju nästan ner mig ba "GAAAAH" och skriker utav fan, blev skitskraj. Trodde jag var ensam.

Så jag bär upp katten och släpper ut honom på altanen medans morsan blir skitsur. Då springer han in igen vettö.
Så jag får ju gå in och hämta honom igen och bära ut honom lite längre.

Detta är tydligen inte första gången. Han har sovit med morsan och farsan och grejer också, smitit in på dagen och gömt sig under sängen hela natten :D

Dom brukar hälla vatten på honom varje gång han gör det, om det är snällt eller inte vettefan - men han borde ju torka liksom.
Men ni som kanske har katter, hur blir vi av med honom? Härinne skall han ju inte vara liksom :)

//Psomo

Katt?

86 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..