Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Religös gubbfan ska ut ur huset.

Postat av sTEWIE. den 11 April 2009, 10:50
1 451 kommentarer · 1 895 träffar
Okej, jag ska ta det från början. Mina föräldrar separerade får nåra månader sen. Farsan lever själv, men morsan har dragit in ett riktigt jävla drägg.

Han tror att han bestämmer allt i huset. Jag får sitta vid datorn 2 timmar om dagen, och ingenting alls på söndagar eftersom det enligt han är en "vilodag". Han är dessutom religös. Så när jag sitter här och lirar och skriker ett könsord när jag dör i cs kommer han bara in och drar ut sladden till datorn. MITT i en cup. Jag sa då vafan gör du gubbjävel ?, Han sa ingetting på några sekunder. Efter ett tag sa han : Gud vakar över oss alla, Gör honom inte besviken. Och Dessutom tjatar han hela tiden på om Apostlarna. Tillexempel nyss för nåra minuter sen satt vi och fika Jag, Mikael och mamma. Då han säger att det här påminner om Jesus och apostlarnas sista middag. Jag accepterar inte hans religösa skitsnack i huset, så jag säger åt honom att förhelvette, sluta snacka om din jävla apostlar. Han ler och svarar : Du skall icke svära. Sedan går han upp och kommer ner 2 minuter senare med strömkabeln till datorn. Han säger att Jag får klara mej utan i några dar.

Men istället tog jag Kaffekokarsladden medans han var inne i badrummet och dushade. Så jag sitter här i smyg i hans ovisso.

Så fragbite, Vad ska jag göra för att få ut den religösa gubbfan ur huset ?. Har redan sagt vad jag tycker till mamma, men hon säger bara att vi kommer bli vänner med tiden.

Jag vill verkligen inte sitta vid datorn i 2 timmar om dagen bara. Jag vill inte heller följa Mikaels andra arbnorma regler. SNÄLLA HJÄLP.

EDIT :

Efter många hyffsat seriösa svar har jag bestämmt mej för att säga emot. Han kom nyss in i mitt rum och frågar hur jag fick tag i strömkabeln.

Jag svarade skit idet din kristna idiot. Jag tror inte på din eckliga gud.

Han stod bara still och såg chokad ut. Sedan vände han säg om och gick iväg.

5 minyer senare kommer morsan in och ber mej att inte vara så hård mot mikael. Men jag sa bara att han får den skit han förtjänar. Dessutom var både mikael och morsan sura eftersom det var lim i routern ;O !;) Men dom tog då inte bort det så min nätvärkskabel är fastlimmad i routern nu så dom kan då fan inte rycka sladden :D,

Ikväll ska jag göra som någon skrev att jag skulle skriva på väggen "Mikael gud vill ha dej ut ur huset". Ska dock skriva det på ett stort papper och tejpa på väggen så inte tapeten blir förstörd. Haha gubbfan kommer nog få en rejäl chock när han vaknar. Kommer med edit immorn hur det gick. Mikael ska ändo bort på dan, så jag kan sitta här fast en det är "Vilodag"

EDIT : Haha jag gjorde som någon hade kommenterat. Jag tejpate ihop fyra a4 papper, och skrev med röd tush penna : Mikael, gud vill ha dej ut ur huset. Medans han låg och sov gick jag dit och tejpade fast det mitemot han och mammas säng. Kan ju erkänna att jag var redigt jävla rädd för att dom skulle vakna medans jag smög omkring där inne. Och immorse klockan halv 7 steg jag upp och pumpade en death metall låt från youtube. Man hörde rörelse från deras sovrum och efter ungefär en minut kom morsan in på rummet och bad mej stänga av musiken så dom kunde sova. Snäll som jag är så stämngde jag av. Jag förstod att Mikael inte hade sett texten på väggen. Så jag gick in i Microsoft Sam och skrev in : Mikael look at the wall in front of you. Sen spelade jag om och om den ca 4 ggr på högt ljud. Haha han kom direkt in i mitt rum med bara en morgonrock och bad mej ta ner pappret eftersom han inte ville röra i det. Jag svarade bara : I helvette heller. Då sa Mikael att allt jag gör inte gör någon skillnad. Jag gav honom långfingret och sa : Din kristna jävel du kommer inte ha det bra i det här huset om du fortsätter med din sjuka regler och din sjuka religon. Sedan sa jag åt honom att jag dyrkade djälvulen. Han sa bara : Det är inte värt det Jesper. Sedan vände han sig om och gick. Haha jag säger bara ÄGD.

Senare på dagen var han på nått möte med sitt jobb. Så jag har kunnat sitta vid datorn. Och dessutom bytte jag bakrundsbild på hans bärbara dator till en stor bild på djävulen och nedanför bilden står det: The only right DEVIL. Han lär ju få en chock när han kommer hem. Har pratat med morsan också. Hon är besviken på mej eftersom jag inte kommer överens med Mikael. Jag sa åt henne att jag är besviken på henne eftersom hon drar in ett jävla drägg som ska komma o bestämma. Sa också att jag funderade på att flytta till pappa och bo där tills Mikael är ute ur huset. så hon sa att hon skulle ta ett snack med honom.

Sitter här nu och väntar på att Mikael ska komma hem och starta sin dator.

EDIT : Förlåt att jag inte har updaterat, men jag ska förklara varför. Det var så att jag bytte ju bakrundsbild på Mikaels dator. Och när han komm hem och startade han ju datorn och såg bilden. Han blev redigt jävla irreterad och kom in på mitt rum och bad mej lägga av. Han sa att det var han som bestämmde i huset numera. Jag ställde mej upp direkt och gick fram emot honom. Sen sa jag störst går först ( är ungefär 7cm längre en han) Osså sa jag : Jag är mannen i huset jag tar inte order av en religös jävel. Gick sedan ner till morsan och sa bara nu drar jag. Sen tog jag bussen till farsan.

Han har inget internet där. Det är därför jag inte har updaterat. Men för 1.5 timme sen komme morsan och hämtade mej eftersom jag ska var hos morsan till på torsdag. Är varannan vecka hos farsan och varrannan hos morsan. Och direkt jag gick innanför dörren gav jag Mikael fetaste evileye och gick fram till honom och sa att jag dyrkar djävulen och ska måla en sån där djävulsstjärna och dyrka honom ikväll. Han satt bara tyst i soffan. Tror inte han kommer upp till mitt rum ikväll.

EDIT : SHENA, har varit hos min pappa sen igår, men han ska på nånn fest nere på brandstationen med jobbet.

Jag orkade inte vara själv hemma hos han utan internet så jag bad morsan hämta mej förut idag. Ska vara här tills på söndag. Men det var inte morsan som hämtade mej förut idag. Det var Mikael. Tänkte bara helvette när jag såg bilden rulla in utanför farsans hus. Satte mej i bilen utan att säga ett ord till honom. Han hälsade till mej, men jag kollade bara på honom utan att säga någonting. Sen när vi for iväg märkte jag hur jävla illa han luktade, hans andedräkt rent utav stank. Dessutom smaskade gubbfan på ett jävla tuggumi HELA vägen till morsan (4mil). Blev mer och mer irriterad, och plötligt börjar han blåsa bubblor :O ? Och hans jävla bajsandedräkt stank ner hela bilen. Jag bad han först lite försiktigt att sluta smaska. Han slutade i 30 sekunder, sen börjar fitthoran om igen. sa då högt : Inte nog med att du är religös, du kan inte borsta tänderna och du sitter och smaskar som en jävla idiot. Han fortsatte bara köra och efter nåra sekunder sa han : Du får helt enkelt gå hem den sista biten om du ska låta sådär. Svarade : MED GLÄDJE äckliga religösa gubbfan. Hoppas inte du knullar med min morsa med din vårtiga kuk. Dessutom är det en synd att leva ihop med en av det motsatta könet om är ogift. Han svarade att dom funderade på att gifta sig. Jag blev rentutav äcklad, och svarde : Du kommer få ett tufft liv i mitt hus. Gick sedan iväg den sista biten (ca 1 mil). Och sedan när jag kommer hem går jag direkt upp på mitt rum och ser att datorn är borta. Trodde jag skulle kastrera gubbjäveln. Gick och hämtade en vedklabb och sa till fitthoran att jag ska ha min dator NU ! annars rker skallen. Han bad mej att lugna ner mej. sa bara åt honom att jag inte tar order från religösa. Han sa att mitt ordförod gör så att jag får klara mej utan dator den här helgen. Stack till magnus, en kompios till mej, sitter där nu.

Edit: har inte kunnat updatera på ett tag. Stack till mange sist och var där ett tag. Stack sedan tillbaks till morsan och Mikael eftersom det var skola dagen efter och var tvungen att fara dit.

När jag kom hem såg jag att datorn inte var tillbaks. Jag gick till Mikael och sa att jag skulle anmäla honom om jag inte fick tillbaks den. Han sa att jag måste avänja mej mitt beroende så jag skulle inte få tillbaks den. Svarade med att han var beroende av sin ekkliga gud. Sa sedan att jag skulle dra till polisen och anmäla honom. Fick då tillbaks datorn. Dagen efter vare skola så jag var där till 15:40 då vi slutar och kom sedan hem. Mikael var inte hemma på hela dan så finns inte så mke och skriva om i måndags.

Igår när jag kom hem var han fortfarande på jobbet och jag satt mej vid tv:n och zappade lite. Såg hans bibel ligga på bordet. Tog upp den och kikade lite i den. Fattar inte hur man kan läsa smörjan. Bredvid den låg en bläckpenna, tänkte då på fragbite och era kommentarer så jag gjorde som ni sa och ritade massa djävluskors på nåra sidor och några rev jag bara ut.

Sedan tog jag en sida och smetade in den i ketchup och tejpade fast den i ett kors som jag hade hängt upp och ner. Satte mej sedan vid datorn. Och efter ungefär en timme kom Mikael hem. det tog ca 30 minuter innan han märkte något. Och när han märkte det brann han tammefan av. Han sprang nästan upp på mitt rum. Drog av mej headsetet och halvskrek åt mej att skärpa mej. Och att det jag håller på med inte förändrar nånting, han tillochmed svor. Sedan sa han att han skulle ta med mej till kyrkan så jag skulle få lite vett i mej. Jag svarade med ett: HAHA, Och sa sedan att smörjan man lär sig i kyrkan är så långt i från vettigt som möjligt. Ställde mej sedan upp och tittade honom i ögonen och sa: Nu ska jag lira cs så antingen tar du ditt äckliga ansikte och försvinner eller så puttar jag ut dej samtidigt som jag knullar jesus i röven. Han valde att gå ut utan att säga nånting. Satt vid datorn resten av dan förutom när jag åt. före jag skulle gå och lägga mej såg jag att korset fortfarande hängde uppochner.

Och idag(onsdag) har jag bara varit i skolan och suttit lite vid datorn. Mikael har precis kommit hem...

EDIT : Hej fragbite, har inte updaterad på väldigt länge. Dels eftersom jag inte fick sitta vid datorn eftersom jag skulle på lan. Dessutom har inte fragbite funkat för mej :s

Aja iaf hände inte så mke när han kom hem. Och senare på kvällen hade han vänt tillbaks korset. På fredag kväll stack jag på lan. Men precis före jag stack iväg la jag ihop hans kläder som ett pentagram på sovrumsgolvet. stack fridfullt iväg till lanet. satt där hela kvällen och vid 11-12 tiden ringer morsan och säger åt mej att sluta hålla på med mikael, Jag skrattade till svar och sa sedan : Jag lirar cup hejdå.

När jag kom hem dagen efter (lördag) satt Mikael i soffan och gav mej en besviken blick. Jag flinade tillbaks. Sedan gick jag upp på mitt rum och kopplade ihop datorn och tog sedan en dush. I dushen funderade jag på nånting att göra mot Mikael för att få han att känna sig underlägsen. Kom på att jag kunde skjuta en fågel och lägga i hans säng. Så så fort jag dushat gick jag ut med luftgeväret på fågeljakt. Efter ca 15 minuter pallade jag inte mer eftersom det nästan inte fanns någon fågel. Stack istället på ica och köpte köttfärs som jag sedan spridde ut i hans säng. Senare vid 11 tiden då han skulle gå och lägga säg hörde jag ett tjut innifrån han och morsans sovrum. Insåg att dom hade sätt köttfärsen så jag sprang snabbt och låste dörren till mitt rum. Mikael bankade i 20 sek sen slutade han och gick iväg. Imorse när jag vaknade var Mikael borta, kändes riktigt skönt eftersom jag insåg att jag då kunde sitta vid datorn trots vilodag. satt där till 1 ungefär då mange ringde så jag stack till han. Kom precis hem och ska nu ner och äta..

Edit : Tjena, vet att jag är sjukt dålig på att updatera, men jag får ju inte sitta så mke vid datorn. Så jag lägger all tid jag har vid datorn på cs.

Men nu kan jag väll lägga in en edit då alla min cs polare ändo inte sitter vid datorn. Som sagt la ja ju köttfärssås i Mikaels säng. Men av någon andledning bryr han sig inte om det ?, Han har inte snackat nått om det ;s. Aja iaf så har veckan varit relativt lugn. I måndags var jag i skolan till 4 och när jag kom hem vare bara jag o Mikael hemma. Han frågade om jag ville se lite tv med honom. Svarade : ehhhh skulle inte tro det. Och gav honom en idiotisk blick. Gick istället upp o nötte lite deathmatch. Senare vid halv halv 6 nån gång gick jag ner och åt. Morsan hade inte kommit hem så jag frågade Mikael var hon var. Hon var tydligen på någon kurs och skulle sova borta. Vi åt spaghetti och köttfärssås som mikael hade lagat. Jag påpekade under hela middagen hur äckligt det smakade så han skulle känna sig dum. Han sa inget till försvar. Det uppstod en pinsam tystnad ett tag så jag tog upp talriken och satt mej vid datorn. Satt där resten av dagen.

Igår så komme jag hem runt 2. Var hemma själv till 4 då Mikael kom hem. Han sa åt mej att stänga av datorn eftersom jag satt där hela gårdagen. Tänkte först skrika ett nej till honom. Men jag sansade mej och satt mej ner och snackade med honom i soffan. Jag sa åt honom att jag bestämmer över mej själv och att han inte har någon rätt att bestämma över mina datortider. Han sa att även han bor här så han sa att han kommer att fortsätta bestämma så länge han bor här. Och ungefär så löd diskussionen i 2-3 minuter. Till slut orkade jag inte med hans bullshit. Jag halvskrek då till honom att han kan dyrka sin finniga gud och jag kan spela dator. Gick sedan upp på mitt rum och satte mej vid datorn. Han komme upp efter ca 5 minuter och sa åt mej att man inte bara avbryter en diskussion sådär. Jag vände mej om och sa till honom. Din äckliga jävel du kommer här med ditt religösa skitsnack och bestämmer över mej du bestämmer över mina datatider osv. Och jävlar i det vad jag kommer kastrera dej om du sätter på min morsa. Han svarade att dom inte hade sex då dom inte var gifta.

Jag gick nära honom och lutade mej ner mot han och sa : Tur för dej, och nu jävlar går du härifrån. Han svarade med ett osäkert ja okej. Och gick sedan ut. satt ett tag vid datorn och sedan gick jag upp på vinden och hämtade nåra av mina gamla gossedjur från barndommen. Tog en katt och hällde in den i ketchup. sedan tejpade jag ihop massa a4 papper och målade ett stort pentagram och la katten i mitten.

Jag la allting utanför min dörr så inte Mikael skulle komma in. Senare vid 6 kom mamma in i mitt rum och sa att maten var klar. Jag gick ut ur rummet och såg att pentagrammet var kvar. Gick ner och hämtade maten och sa att jag inte ville sitta vid samma bord som mikael så jag gick upp och åt istället. satt vid datorn resten av kvällen.

Och idag har jag inte gjort så mkt, slutade 2 så jag och 2 kompisar for på kisoken och åt lite glass. och jag har precis kommit hem.

EDIT : tjaa fragbite. Helt plötsligt har Mikael börjat bli riktigt jävla sur igen ;s.

I torsdags (valborgs) skulle jag dra till nåra kompisar. vid 6 tiden skulle jag dra. Hade med mej lite godis och cola. Han stoppade mej just före jag gick utanför dörren. Han sa att han var törstig sen tog han min kasse och tog en cola och drack upp den. Då sa jag vafan gör du ?. Han svarade med sin stinkande andedräkt att han var törstig och inte hade nått annant att dricka. Jag sa horgubbe och stack iväg. Kom sedan hem runt 12 - 1 tiden och skulle sätta mej vid datorn då jag såg en lapp på datorn där det stod. Du ska inte kalla mej horgubbe. Kollade ner bakom datorn och såg att strömkabeln var borta. Gick direkt in i morsans och Mikaels rum men dom var inte hemma. Jag for istället hem till magnus och sovde där. Dagen efter (igår) vaknade jag o Mange runt 11 tiden. vi åt lite frukost och sedan vid 1 stack jag hem. Hade lånat en strömkabel av Mange. Stack hem o lirade lite cs. Sedan vid 5 tiden kom Mikael in på mitt rum och frågade hur jag fått tag i en strömkabel. Svarade skit i de eckel. Han flinade åt mej och drog igång lite religöst snack. Blev så irreterad så jag skrek till honom håll käften. Så slutade han sen sa han : förresten så är maten klar. Jag har lagat lite äcklig spaghetti och köttfärsås sa han och flinade. Blev så irreterad. så jag stack på grillen och åt där med nåra kompisar. Vi stack sedan hem till dom och såg lite film. vid 12 tiden drog jag hem därifrån och la mej direkt i sängen. Har precis vaknat och nu ropar Mikael att jag ska komma ner..

EDIT : YES !,. Igår hade jag o Mikael värdens fajt. Det var så att han skulle vara snäll och ge tillbaks drickan han tog från mej i torsdags. Så han stack ner på kiosken och köper en. Men när han kommer tillbaks har han köpt en fanta :O ??

Jag säger:äru dum ? Jag hadde en en cola, inge jävla fanta. Då svarar han det är ju nästan samma sak. Skrattar inombords och tror att han skämtar. Hsn ställer fantan på golvet och går iväg. Jag tar upp fantan följer efter honom och häller den över skallen på honom och säger att jag inte vill ha en fanta. Argare en nånsin vänder han sig och skriker nästan allt han kan. Han står ock skriker i nåra sekunder innan han lugnar sig och säger att han ska ta en dush och sen ska vi snacka allvar. efter 20 minuter kommer han ner och säger att jag ska följa honom till kyrkan. Stretar först emot men efter nåra minuter går jag med på att följa honom dit. Vi sätter oss i bilen och börjar köra mot kyrkan (ca 2 mil) Efter nåra kilometer känner jag att jag är pissnödig så jag ber Mikael stanna så jag kan pissa i diket. Han säger åt mej att hålla mej tills vi är framme. Jag säger att jag inte klarar det. Han svarar att jag får lov att göra det. Efter en kilometer till ungefär får jag för mej att pissa i sätet. Så jag sitter där helt fridfullt och pissar i byxerna så det rinner ut i sätet. Efter en minut ungefär känner han den outhärdliga stanken och frågar om jag har pissat ner mej. jag svarade nej, jag har pissat på din gud. Han tvärnitar och ber mej gå ut från bilen. Så jag går ut och vänder sedan och går hem. Jag tar en dush och efter nån timme kommer mikael hem och säger att han ska flytta. Han sa att han inte orkade med mej längre. Jag utbrister i ett äntligen och går sedan upp till datorn.

Han har just varit här och hämtat sina sista saker och nu är han borta förevigt.

Jag lyckades, jag fick ut honom från huset.

Tack fragbite

1 451 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 451 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..