Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

''Ah men min kompis vill va me

Postat av Felixk den 10 April 2009, 12:51
56 kommentarer · 264 träffar
Detta börjar gå mig på nerverna.

Har varit tillsammans med en flicka i drygt en månad nu och varje gång vi träffas så säger hon, ah men min/mina kompisar följer med.

Vi bor inte i samma stad, rätt långt ifrån varandra så vi träffas inte så ofta. Men när vi gör det så följer ALLTID hennes kompisar med. Har frågat ett par gånger, men kan du inte komma ensam?

Får alltid samma svar '' meh, varför kan inte dom andra få följa med? det blir ju bara roligare :D ''

Jag orkar inte tjafsa och så kommer dom 5 pers. Snackar för fullt med varann och jag går bredvid i min egna värld.

Vad ska jag göra? Och frågade här om dan, varför kan vi aldrig träffas ensamma?

'' Haha, är du rädd för mina kompisar eller?''

...

Vad ska jag göra? Jag älskar henne o hon älskar mig, skriver hon iaf.

Vi är båda 17.

Tack för alla bra svar. Att ta med mina egna kompisar kan bli problem då de flesta bara slöar framför WoW och äter chips hela dagarna. Jag vill inte dissa henne för jag är en sådan kille som inte har tur i kärlek och nu känns det som om att jag har fått en chans och känns onödigt o sumpa den. Men å andra sidan så är detta väll inte så mycket kärlek endå.

Jag kommer med en edit efter ett par dagar, vi kanske skulle ses imorgon och då ska jag tala om för henne att det funkar inte om vi fortsätter såhär. Som någon skrev, när det är dax för att ha sex, ska hennes kompisar va i samma rum och vänta då? Haha .

Edit: Tog slut för drygt en vecka sedan, hon var alldeles för blyg. Försökte prata lite seriöst med henne men hon ville inte lyssna. phail

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..