Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sex på kryssning åt skogen:<

Postat av Anii den 8 April 2009, 20:59
79 kommentarer · 6 674 träffar
Tjena. Var på kryssning från igår till idag. Vi satt nere vid baren jag och 5 tjejer, 4 killar, och kollade på vad som hände på scenen. Sen började jag och en tjej strula så frågade hon "ska vi gå till din hytt?", och jag ba "aa visst". Så satt vi o snacka där ett tag om allt mellan himmel och jord typ, och det ena ledde till det andra. Jag hade ingen kådis, klantig som man är...så fick köra utan. Först försökte vi eller jag bra det gick, och jag kände "nej fan, det här funkar ju inte" jag kände inte ett skit, blev orolig. så frågade jag om jag skulle slicka henne istället och det ville hon. När jag gjorde det märkte jag att hon njöt riktigt ordentligt. Sen försökte vi pippa igen och...Alltså jag vet inte om det var alkoholen eller att man inte hade kådis (ja det var första gången) som gjorde att det gick åt helvete..Men det gjorde bara ont och inte skönt för fem öre. Till slut så satte jag mig upp och sa "ledsen, men det här går inte". Så sa hon "Alkoholen sätter sina spår, var inte ledsen, det kan hända vem som helst" och log. "Jag finns på discot" sa hon och gick iväg, och jag satt kvar i säkert 45 minuter o tänkte "vafan är det för fel? Fyfan vad pinsamt". Var verkligen skitnere...Till slut tänkte jag "Nä fan, måste gå upp o verkligen be om ursäkt" så gjorde jag det och hon ba "Jaja, men det är lugnt" och kysste mig. Men känns ändå helt åt helvete...

Skämms verkligen, är det för att det var första gången iomed att man vara berusad som satte sina spår eller var det nåt annat? Tänker på o snacka med nån sex-expert, till exempel hon som jobbar på aftonbladet :/

Nån som vart med om nåt liknande eller vet vad fan som kan ha varit felet?
Föregående tråd
Nästa tråd

79 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 79 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..