Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bygga mitt hus. 3D program.

Postat av THUGO den 8 April 2009, 15:50
38 kommentarer · 602 träffar
Yo

jag vill bygga mitt hus i ett 3D program!

(likt det dem använder i room service för att visa hur dem tänker bygga om)

ni förstår nog hur jag menar.

någon som har tips på program att använda?

help a brother out. tja

E: tack för många förslag. jag kan inget om programen själv, så kanske inte det mest komplicerade programet jag är ute efter. många rekomenderar detta CAD, är det lätt att lära sig? finns det något simplare?

kan jag bygga en möbel i CAD (eller något av dem andra pogramen)??

E2: Tack tack alla för tipsen och kommentarerna.

Det blev att jag satte mig med floorplanner.com bara för enkelhetens skull. det är typ som sims spelet fast på intenret. man bygger väggar och lägger in dörrar, fönster, golv och möbler, som finns i en lista. en hel del att välja på. bra om man inte har så mycket tid. arbetar i 2D, men kan även kolla på det man gjort i 3D.

kollade även i google sketch (pro 7) (tror jag det hette). ett riktigt 3D program. verkar rätt enkelt och bra! såg att man lätt kan ta hem redan gjorta möbler rum hus och allt man kan tänka sig. saker som andra har gjort och lagt upp alltså.

men nu när jag är hemma o sitter på min dator så ska jag nog fixa något av dem större programen. blir nog cinema 4D. kan ge en recention om programet senare.

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..