Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min teori om fingeravtryck & livet

Postat av ankus den 5 April 2009, 20:29
35 kommentarer · 182 träffar
Har under en längre tid vart intresserad av varför alla människor har unika fingeravtryck.. och de är verkligen unika, finns ingen i hela världen som har samma som du!

Varför och hur är detta möjligt? varför har alla människor olika unika märken på sin kropp, i detta fall fingrarna?

Jo det ska jag tala om.

Fingeravtrycken fungerar som en streckkod.
För väldigt väldigt länge sen, när människan var relativt nyutvecklad, så kom det främmande varelser till jorden och tog 'vår' planet som en av deras kolonier.

De har indoktrinerat oss till deras lära... varför tror ni att människan är utvecklad som den är, att vi så starkt motsäger och misstycker om GMO och genmodifieringar? för att vi blev lärda att ogilla det, för att om vi gjorde det kunde vi ta bort våra fingeravtryck, och då skulle cirkeln vara bruten.

Skulle ni vilja förlora något som gett er stadig inkomst i ca 2 milj år? Exakt.

Om vi någonsin i framtiden kan ta bort våra fingeravtryck, så kommer förmodligen främlingarna försöka förslava oss igen, och då gäller det att slåss tillbaka.

Det är vad jag tror, vad sägs?

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..