Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjej problem

Postat av hubbabuba den 5 April 2009, 18:57
16 kommentarer · 81 träffar
tja!

jag har ett problem! jag hade en tjej på g och jag hade henne på g typ 1,5 månader eller något sånt och vi skickade sms varje dag typ. vi sågs på helgerna men bara med kompisarna och vi var bara 2 gånger helt ensamma. kan även tillägga att vi sågs på ett disco och dansade hela kvällen och hade det trevligt. inget hångel dock! vi har hållt handen när vi har sett på film och så och när vi skulle gå hem hade vi pussat varandra på munnen! så nu vet ni lite bakgrund!

nu till problemet!

hon skickade ett sms om att hon bara ville vara kompis med mig för typ exakt en vecka sen och jag blev såklart skitledsen. jag sov knappt den natten. men jag skrev till henne att jag förstod och att det var jättebra att hon skrev som hon kände!

men nu så kommer det konstiga! igår så ringde en som kände henne och sa att hon fortfarande var kär i mig och att jag var för mesig att jag inte hade hånglat med henne och inte varit *mannen* om ni förstår vad jag menar. och jag kan hålla med om att jag kan vara lite mesig när jag är med henne men det är för att jag blir nervös och jag vill inte säga fel saker och sånt, men jag gillar henne verkligen oerhört mycket!

jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra just nu?

snälla kan nån seriös person hjälpa mig?

snabb edit: men om jag nu ska fråga henne om hur hon känner egentligen, hur ska jag fråga henne? på msn,sms eller ringa eller att vi ska mötas eller ja hur?

stort tack till #13

edit: jag funderar på att fråga hon som ringde mig om det är sant som hon säger, om hon har ändrat sig, alltså gå lite djupare ner på vad hon egentligen menade osv ..

#13 tack för all din hjälp verkligen!

angående din fråga: det var alltid jag som var tvungen att smsa henne och höra av mig, fast det som jag tror är att jag kanske var för mycket på hon hela tiden, för att jag smsade henne varenda dag i typ 2 månader och så...
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..