Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Demonstration mot IPRED nästa vecka

Postat av hermis S den 2 April 2009, 21:41
20 kommentarer · 155 träffar
Såg denna tråd på flashback och tyckte att den fått för lite respons så jag tänkte skriva här så får ni se vad ni tycker.

"Majoriteten av alla ungdomar är ju emot hela den här ipred grejen. Majoriteten av alla ungdomar har påsklov den här veckan som kommer.

Varför inte samla ihop och organisera över flera hemsidor och ungdomsssajter på internet för en fin fin demonstration? Tänk er alla från 12-22 sitta utanför riksdagen och bara vara tysta med en massa banderoller. Det kan man inte bara blunda för?

Våran musiklärare sa att något stort kommer att hända i alla fall inom 6 månader. Jag citerar:

"Tänk om en elev från varje klass från högstadiet till gymnasiet blir fälld på grund av ipred. Tänk om dom personerna fick med sig sina klasskamrater och organiserade någon sorts protest. Tänk vilken inverkan det skulle ha."

Bara jag som är på?

APB valde 1 april, vi väljer påsklovet?

EDIT:

Det som krävs för att det här ska bli av är att organisera alla ungdomar och bestämma tid och plats. Det kommer inte att kunna skötas bara genom flashback utan kedjebrev all sorts elektronisk kommunikation måste utnyttjas.

Kan inte någon börja pilla på ett flygblad eller något? Något som man kan mailatill kompisar som mailar till kompisar o.s.v.? Kanske till och med sätta upp vid skolor och dylikt."

:P

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..