Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dold.se

Postat av berglundd den 1 April 2009, 21:18
24 kommentarer · 157 träffar
Tjenare.
tänkte kolla ifall någon kan försöka förklara några punkter för mig.

1.

Vad händer om någon myndighet begär ut trafikuppgifter från er?
Utskrift

Vårt system skyddas av svensk lagstiftning, med en av världens starkaste skydd för integritet och värn om privatlivet. Vi kommer endast att lämna ut trafikdata i de fall då brottsmisstanke föreligger med straffskala på minst två år, och endast då våra advokater ger sitt godkännande, i enlighet med svensk lag. I alla anda fall lämnar vi inte ut någon data.
Vi sparar ingen kunddatabas annat än den e-post-adress du använder när du registrerar dig. Den behöver vi för att kunna kommunicera med dig angående din prenumeration på tjänsten.

2.

Ger Dold.se anonym fildelning?

Ja, Dold.se låter dig fildela anonymt.

3.

Helt neutral leverantör
Dold.se ägs av ett svenskt aktiebolag och tjänsten drivs från Sverige. Företaget som äger Dold.se är inte en ISP utan en oberoende och neutral leverantör av tjänsten. I fallet med en tjänst som ska göra dig anonym är det extra viktigt att du kan lita på leverantörens oberoende.

Vi har inget register över våra kunder
Vi sparar inget register över våra kunder, annat än den e-postadress som du anger när du tecknar tjänsten. Vi sparar heller inga kreditkortsuppgifter eller andra uppgifter som du lämnar vid betalningen. Det gör att vi inte har något kundregister som kan komma i orätta händer.

Så ifalll jag förstår detta rätt så menar dom att ifall dom skulle begära ut uppgifter från företaget om mig & dom skulle ge efter så skulle dom inte få några bevis ändå på vad jag nu skulle vara misstänkt för elr har jag totalt missförstått det hela? :D

Kommer du sluta Fildela nu ?

74 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..