Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ipred lagen kan tekniskt sett inte...

Postat av ffagerberg den 1 April 2009, 19:50
26 kommentarer · 151 träffar
Tjena mors!

IPRED-lagen kan tekniskt sett inte vara sann, eftersom att den bryter mot integritetslagen (Stavning) vilket också gör att man bryter mot en lag vilket också är olagligt. Så tekniskt sett så bryter själva polisen eller vem som kommer göra husransakan eller whatever en lag vilket gör dem skyldiga till ett brott.

Sen helt offtopic så har man också dynamiska IP-adresser vilket gör så att sin IP-adress byts ut rätt ofta och om dem ska ta fast en så måste dem göra det medans vi har 1 IP. Så till slut så kommer dem inte kunna ta en skulle jag tro, fast jag ska vänta och se för att vara säker.

Gå in och kolla på Riksdagen.se så kan ni se själva om hela IPRED lagen diskutionen, sen hittade inte jag att dem hade kommit fram till ett beslut:/ Så om ni kan hitta att IPRED lagen är ett beslut så länka den:)

MVH Fidde

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..