Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig!

Postat av Teh Jowie den 1 April 2009, 11:00
15 kommentarer · 149 träffar
Hejsan, dagen började som vanligt, jag gick upp, borstade tänderna och åkte till skolan. När jag kom till skolan så kommer min polare springandes mot mig, vi kan kalla honom "Kalle". Kalle förklarar att hans lillasyster har blivit våldtagen av en som vi kan kalla för "Olof". Jag går fram till olof direkt och skallar honom rakt i ansiktet. Han börjar blöda ur näsan och frågar vad fan det är för fel på mig, då frågar jag vad i helvete det är för fel på honom.

Jag tar fram en batong jag har haft i innerfickan och slår honom rakt över huvudet, han börjar blöda ännu mer. Jag fortsätter slå honom och när han ligger ner så stampar jag på hans huvud. då kommer "Kalle" och frågar vad fan det är med mig, och så säger han "det var ett aprilskämt". Nu kommer ju jag bli anmäld för mord eller grov misshandel, tror ni de kan släppa anklagelserna om jag säger att det var kalle som ljög och sa att olof hade våldtagit hans syrra?

Stavfel bjuder jag på, är bara så uppskakad!
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..