Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MSN Problem

Postat av Izzard den 31 Mars 2009, 23:34
8 kommentarer · 35 träffar
tjenare uppesittarvänner!

Jag har ett väldigt jobbigt problem som jag hoppas någon av er kan hjälpa mig med. Det är nämligen så att när jag loggar in på MSN(senaste versionen) så kommer de alltid upp ett felmeddelande där det står "Windows Live Communications Platform har stött på ett problem och måste avslutas." Jag brukar dra ner felmeddelandet längst ner i högra hörnet för jag inte orkat ta itu med problem just då, men nu har allt blivit fel. Folk som addar mig på MSN läggs inte in, folk som addar mig får jag inte förfrågningar av och varje gång jag loggar ut så hänger sig mitt MSN. De funkar guld med den första versionen av MSN, men den senaste, mycket som strular.

Jag hittar bara den senaste o äldsta versionen av MSN på msn.se, vet ni var jag kan få tag på de mitt emellan, eller säg vad jag ska göra. Har läst hela F.A.Q på microsoft.se och inte hittat ett smack. Tack på förhand!

Disk: Vad anser ni om MSN?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..