Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Påväg att bli alkoholist?

Postat av homple den 31 Mars 2009, 19:33
19 kommentarer · 174 träffar
Hej!

Jag är 18 år och går tredje året på natur, har väldigt bra betyg och mycket vänner. Men jag har ett ohälsosamt förhållande till bärs.

Det började för några månader sen när jag kom hem från skolan. Kollade lite och såg att jag hade ett par bärs över från helgens ståhej. Jag tänkte ungefär vad i helvete, det vore ju gott och började dricka lite smått.

Efter ungefär 6 bärs kommer min mor hem. Hon hatar verkligen att jag dricker därför gömmer jag min sjätte diamant bakom sängen. Hon frågar vad jag sysslar med var på inget alls och försöker se nykter ut. Hon kom inte på mig och det var skitskönt.

Jag fortsatte dricka och har gjort det varje dag efter skolan förutom de dagarna jag har träning, dvs. onsdag och fredag.

Har hänt flera gånger att jag vaknat upp på morgonen helt genomsvett och bakfull. Skolan går sämre och sämre, min klassföreståndare har talat med mig och är orolig för mig utan vetskapen om mitt gränsfall till alkoholism. Jag har verkligen försökt sluta, men bärsen bara står och väntar på mig och jag kan inte. Det är den skönaste känslan i världen.

Vad ska jag göra? Har ingen aning. Vågar inte prata med mina föräldrar om detta, dom skulle aldrig förstå.

Ni får ursäkta felstavningar och osammanhängande meningar, är smått berusad och gråtfärdig.

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..