Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarna ignorear, dissar mig..

Postat av 0mtalad den 30 Mars 2009, 16:31
86 kommentarer · 280 träffar
Går just nu i 2an. I vår klass är det typ små grupper som man umgås med. Ja umgås bara med 3andra killar t ex. Vi har typ varit polare i 4-5 år, sökte samma linje. Aja vi brukar umgås mycket på helger och sånt.

För 2 veckor sen dampade ena polarn på mig för att jag inte orkade dra ut på helgen. Skrev massa fula ord på msn å allt..

Nästa dag i skolan dissade han och de 2 andra mig totalt. Vände ryggen till direkt när ja kom mot dem. Men jag tänkte att ja, det går väl över så ja börja snacka med några andra i vår klass och umgicks me andra.

Nästa dag gjorde de samma sak, ignorera mig. Vägrade göra sällskap med mig till skolan och så.

De har nu ignorerat mig i 2~ veckor nu. Jag har gått fram och snackat med dem, försökt iallafall. Men de har bara sagt typ 'ok' och vänt ryggen till.

Mår så jäkla dåligt nu.. mina 3 bästa vänner har övergett mig :))

umgås med andra i klassen nu men dem är skit tråkiga.. :;/

Går skit i plugget nu. Fått ig på 2 prov på raken nu, jag kan inte sova om nätterna (sover 5-6 timmar högst). ligger vaken och ja, tänker på va de har gjort.

Nu har de börjat skriva saker om mig på facebook som; tur att ******* inte är medoss längre m.m.

Jag träffar andra polare på fritiden men då de är bra polare me de som ignorerarmig så får ja umgås med dem på fritiden me.

Fan ska ja göra? Mår så jäkla piss så detär inte sant... tänker på självmord för att slippa allt..

Så förbannad att de inte byr sig om vår vänskap. Trodde vi var bra polare men nu så..

Jag har kännt dem i 4-5år. Varit med dem i nästan varje dag i 2år.

Ber om ursäkt om stavfel men mitt tangentbord är lite knäppt så inte alltid man kan göra mellanrum.

Hoppas ni förstår mitt problem, och ja vet att det e löjligt :(

De har gjort fler saker, värre saker men ja orkar inte skriva om de..
Föregående tråd

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..