Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Aliens [funderingar]

Postat av STRANDBAG den 25 Mars 2009, 00:07
15 kommentarer · 514 träffar
Jag började fundera på en sak ikväll som jag helt enkelt inte kan släppa.
Jag var inne här på Fragbite och några andra forum och kikade i lite trådar som handlade om Utomjordingarnas existens.
I nästan alla trådar så var alla överens om att det fanns utomjordingar, ingen trodde annat än att det naturligtvis inte bara var vi som finns i rymden.
Men när nån länkade en bild på en alien (utomjording) skrev alla direkt "FEJK, noob, BACARDI - FEST :p:p:p:p"
Varför är alla så defensiv när det gäller bilder som sägs vara utomjordingar och ufon.

En bild på en "alien"

http://www.geckoandfly.com/wp- content/uploads/2007/07/roswel l_aliens_army_confess_ufo.jpg

Jag är nyfiken på varför man säger att den är fejkad?
Många har sagt, "så ser inte en alien ut."
andra bara FEJK.
Har ni sett en alien. ? Har du sett ett ufo?
Varför skulle det inte kunna vara en RIKTIG utomjording.
För att den befinner sig på våran planet?
Varför skulle den inte göra det, vi är ruskigt nyfiken om det finns utomjordingar, varför skulle inte dom vara det?
Iden på hur en utomjording kommer ju från någon, visst den personen hade ju kunnat hitta på nått i huvudet men själva formen, ögonen, kroppen allt kommer ju alltid från nånstans.

Visst kan mycket vara så att den bilden var fejkad, men varför skulle inte en utomjording kunna se ut så där? isf, hur ser dom då ut?
Är lite nyfiken på vad ni tycker, har en kännsla av att man kommer få många EPIC FAIL och fEST :p:p:p men får hoppas på att nån är seriös och vill dela åsikter.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar