1
Fragbite .. hjälp mig!!!
Postat av AndreasAnderson den 24 Mars 2009, 23:09
14 kommentarer · 75 träffar
Är det vanligt att skolka från skolan när man e 14-16 ?
För ungefär 2 veckor sen så blev jag och mina föräldrar kallade till ett möte med rektorn 5 av mina lärare, en kvinna från kommunen och en kvinna från Sos.
Jag och mina föräldrar var tvungna att skriva på ett kontrakt om att ja skulle komma till skolan varje dag. Vi gjorde det och sedan ångrade jag mig. För jag visste att jag inte skulle klara av de.
De har ju gått 2 veckor nu sen mötet och det går rätt så bra.
Jag vaknar på mornarna bara för att jag är rädd att morsan ska dampa jävligt mycke. Åsen tvingar ja mig till skolan.
När ja väl kommit till skolan så äre skit kul. Men annars inte.
Hon kvinnan från Sos, sa att om jag skulle fortsätta såhär så skulle mina föräldrar få 10 000 i böter och att jag måste byta familj. Självklart så vill jag ju verkligen inte att det ska hända men jag kan bara inte gå till skolan. Det är bara så. Jag blir ALDRIG sjuk. Har säkert inte haft feber på 3 år nu ;s
Hade 7% närvaro & 51% frånvaro.. inte bra asså :(
Jag mår illa ist. Jag har jämt ont i huvvet och magen.
Vafan tycker ni att jag ska göra ? ;s
Fragbite .. hjälp mig!
// en tjej ..
För ungefär 2 veckor sen så blev jag och mina föräldrar kallade till ett möte med rektorn 5 av mina lärare, en kvinna från kommunen och en kvinna från Sos.
Jag och mina föräldrar var tvungna att skriva på ett kontrakt om att ja skulle komma till skolan varje dag. Vi gjorde det och sedan ångrade jag mig. För jag visste att jag inte skulle klara av de.
De har ju gått 2 veckor nu sen mötet och det går rätt så bra.
Jag vaknar på mornarna bara för att jag är rädd att morsan ska dampa jävligt mycke. Åsen tvingar ja mig till skolan.
När ja väl kommit till skolan så äre skit kul. Men annars inte.
Hon kvinnan från Sos, sa att om jag skulle fortsätta såhär så skulle mina föräldrar få 10 000 i böter och att jag måste byta familj. Självklart så vill jag ju verkligen inte att det ska hända men jag kan bara inte gå till skolan. Det är bara så. Jag blir ALDRIG sjuk. Har säkert inte haft feber på 3 år nu ;s
Hade 7% närvaro & 51% frånvaro.. inte bra asså :(
Jag mår illa ist. Jag har jämt ont i huvvet och magen.
Vafan tycker ni att jag ska göra ? ;s
Fragbite .. hjälp mig!
// en tjej ..