Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

går inte så bra i skolan :P

Postat av klklklsklodsjhi den 24 Mars 2009, 20:54
68 kommentarer · 168 träffar
tja.

sista året i grundskolan. Ig matte, klarar jag inte så får jag gå iv. Har ca 2-3 månder kvar på terminen, och det är just nu jag känner mig som tröttast i skiten =P!

1. Jag orkar inte ta det seriöst.

2. Så fort jag kommer till skolan frågar lärarna direkt varför man inte var på lektioner, visar prov osv säger att jag måste öva på massa. Trött på skiten.

Jag brukar få upp humöret igenom att sjunka in framför datorn. Dra på lite skön musik, lira lite cs, redigerar lite film. Jag lever livet helt enkelt. Så jävla gött att bara gå in i sin egna värld, skita i alla problem.

Men nu till sak, hur ska man hålla uppe humöret (datorn som gör mig full med energi) och endå försöka lyckas emd skolan?

Någon som vet hur illa det är att gå på iv?

Känns bortkastat, men i nu läget känner jag bara att jag vill sitta här hela livet o skit samma vafan jag hamnar. Precis som jag kan gå iv, sen börja i gymnasiet när jag förmodligen fått kraft. Feltänkt? kanske ångrar mig?

Tar gärna emot tips från folk som är i samma sits eller gjort det kanske dåliga valet som mig.

68 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 68 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..