Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Städerskan förförde mig!

Postat av Micheal Jackson den 23 Mars 2009, 23:13
47 kommentarer · 317 träffar
Var hälsade mina virtuella kamrater!

Rakt på sak, vi har fått en ny städerska i skolan och jag säger bara en sak.....JÄÄÄÄVLAR vilken kvinna. Hennes gråfärgade hud påminner om den dystraste natt, hennes svettblandade doft gör mig knäsvag, hennes sug i blicken får mig att längta efter meeeer!

Hur som helst, denna bedårande kvinna av polsk härkomst stod och höll på med sitt skrubbande, när jag stilig som jag är går förbi henne för att hämta en penna ur mitt skåp. Redan då kände jag den oändliga gnistan spraka, jag förnimmde att hon följde mig med blicken i ögonvrån. Jag besvarade hennes blick med en lätt nickning, för att visa att jag är tillgänglig. Denna baltiska kvinna släpper då trasan hon har i handen, och sätter kurs mot mig. Jag känner att svettdoften blir allt mer påtaglig, och jag blir upphetsad.

Hon kommer fram till mig och säger "Är det du som är den vidrig pojke som kastar skräp på den golv?"

Jag besvarar besviket "Öh nej, men...tack i alla fall". Jag som trodde att jag hade halva inne kände att min chans med henne sakta men säkert förmultnade bort.

Hur som helst, Olga heter hon. En jävligt trevlig kvinna.

Diskussion: Har ni trevliga städtanter på eran skola?
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..