Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hot på sms av ex.

Postat av Seizi den 23 Mars 2009, 16:54
198 kommentarer · 148 träffar
Hej, i en vecka nu har mitt ex hållt på och hotat mig via sms och msn.

Detta är väldigt jobbigt för mig då jag inte känner för att få 10 sms om dagen som beskriver hur jävla värdelös jag är och att om jag så mycket som kollar på dom (hon och hennes fittkompis) så ska jag få spö( Inte av dom men de känner folk)..

Vad ska jag göra? Tillsaken hör också att i helgen var jag på stan på en fritidsgård och där kommer dom fram till mig och börja skrika då stack jag ut, men sen efter någon timme kom dom efter och höll fast mig och skrek åt mig i kanske 30 minuter.

Jag är ju självklart inte helt oskyldig i denna saken utan för nån vecka sedan var jag otrogen och tjejen gjorde slut med mig.

Och idag på skolan var det en ståltråd i mitt lås till skåpet.

Detta är inte något jag rent är rädd för utan jag tycker bara att det är så jävla jobbigt. Någon som varit i en liknande situation?

EDIT: Nyss kom dom 2 och 3 killar hem till mig och skulle prata, inget hände väll riktigt mer än att jag fick höra hur jävla dum jag var och att dom skulle fixa så att mitt liv blev ett riktigt helvette..

En av killarna var den andra tjejens kille, och med han är det väll inte mer än rätt att man pratar med, dock så sa de att dem skulle ta det i helgen istället, vad dom nu menar med det vet jag inte riktigt.
Föregående tråd

198 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 198 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..