Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem!

Postat av Mixxus den 22 Mars 2009, 22:44
35 kommentarer · 188 träffar
Hej fragbite!

Nu är det så att jag lider utav tjejproblem :(

Jag är 17 och fyller snart 18 och jag har inte ens varit i närheten av en tjej sen 5:an :s

Jag är grymt blyg, nervös osv för att prata med tjejer jag inte känner sedan tidigare trots att jag själv intalat mig att det inte är så farligt. Enda undantaget då jag kan prata med tjejer som jag inte träffat och lärt känna tidigare är såklart när jag är full men det är jag allt för sällan då jag tränar mycket och spelar mycket matcher på helgerna.

Och jag är verkligen inte ful. Om jag nu jämför mig med andra snubbar jag ser i skolan osv så ligger jag klart över normal "snyggheten", jag har bra klädsmak och går tex inte runt i maxi kläder osv. Jag tränar mycket som sagt så min kropp ser också ganska bra ut.

Jag är ju då såklart oskuld och vill bli av med den. Och jag har velat bli av med den så länge jag kan minnas men det händer aldrig och jag börjar tycka att det börjar bli pinsamt. Och då tänker ju ni såklart på fragbite att man ska vänta och det kommer att hända till slut, och visst kommer det göra det men jag tycker ändå det är pinsamt.

Fester är också lite utav ett problem då jag och mina polare som tränar mycket osv inte tog tillvara på den perioden då dom flesta ungdomarna där vi bor börjar festa så just nu så känner vi inte så mycket folk som tex vet vart det finns fester varje helg osv.

Jag är en sån person som när jag väl känner personen jag pratar med så kan jag verkligen prata på och stänger knappt munnen men när det däremot är en tjej jag inte känner tidigare så får jag inte ut ett ord.

Jag vill verkligen få fart på både mitt sexliv och mitt privata liv i största allmänhet.
Lära känna mycket folk osv.

Känns typ som om jag nu skulle få till det med en tjej nu här i snar framtid och jag typ skulle säga "Jag är oskuld" så känns det typ som om hon skulle kontra med "Finns det ens någon som är det i denna åldern" eller nått i den stilen.

Behöver verkligen hjälp, vet att det är lite löjligt att skriva här på fb men det är mitt enda alternativ i nuläget.

Bjuder på stavfel.
/Mixxus
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..