1
ATEISTER: När kommer livet till kroppen?
Postat av Fick en Snilleblixt den 22 Mars 2009, 13:33
113 kommentarer · 296 träffar
.
NÄR KOM VI (Jaget/själen) IN I VÅR KROPP?
I VÅR NUVARANDE INKARNATION...
Före befruktningen?
Vid befruktningsögonblicket?
Kring 1:a månaden?
Kring 2:a månaden?
Kring 4:e månaden?
Kring 7:e månaden?
Kring 9:e månaden?
TÄNK PÅ INNAN NI RÖSTAR:
Att man kan rädda barn till livet redan när de är ca 5 månader gamla, och att hjärtat börjar slå på barnen redan innan de är 1 månad gamla!
Röstar ni på "Före befruktningen", så måste ni också anse att det är fråga om MORD redan när ni spiller er SPERMA...snacka om SJUKT VRICKAT...!!!
Man är ju inte en individ förrän man har hela det genetiska materialet!
Röstar ni på "Kring 9:e månaden", så måste ni ju anse att man är livlös innan det, vilket också är SJUKT VRICKAT, med tanke på att man kan rädda barn till livet redan vid 5 månaders ålder!
Här kan ni läsa om hur man historiskt sett på detta med när livet börjar, runt om i världen:
http://www.9manader.nu/tema/te maspeagg
(Klicka er fram i vänsterspalten under "Ägget och spermien")
KOMMENTERA varför ni röstade så som ni gjorde, tack!
Hur ser ni nu på ABORTER, efter att ni röstat?
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens* boning (Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst)....Herren vare med er!
Aum, Om tat sat
Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt
.
NÄR KOM VI (Jaget/själen) IN I VÅR KROPP?
I VÅR NUVARANDE INKARNATION...
Före befruktningen?
Vid befruktningsögonblicket?
Kring 1:a månaden?
Kring 2:a månaden?
Kring 4:e månaden?
Kring 7:e månaden?
Kring 9:e månaden?
TÄNK PÅ INNAN NI RÖSTAR:
Att man kan rädda barn till livet redan när de är ca 5 månader gamla, och att hjärtat börjar slå på barnen redan innan de är 1 månad gamla!
Röstar ni på "Före befruktningen", så måste ni också anse att det är fråga om MORD redan när ni spiller er SPERMA...snacka om SJUKT VRICKAT...!!!
Man är ju inte en individ förrän man har hela det genetiska materialet!
Röstar ni på "Kring 9:e månaden", så måste ni ju anse att man är livlös innan det, vilket också är SJUKT VRICKAT, med tanke på att man kan rädda barn till livet redan vid 5 månaders ålder!
Här kan ni läsa om hur man historiskt sett på detta med när livet börjar, runt om i världen:
http://www.9manader.nu/tema/te maspeagg
(Klicka er fram i vänsterspalten under "Ägget och spermien")
KOMMENTERA varför ni röstade så som ni gjorde, tack!
Hur ser ni nu på ABORTER, efter att ni röstat?
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens* boning (Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst)....Herren vare med er!
Aum, Om tat sat
Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt
.
När kom vi, livet/själen, in i vår kropp?
59 personer har röstat