Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Snusälskare [se hit]

Postat av Wirre! den 22 Mars 2009, 03:05
288 kommentarer · 1 910 träffar
Tjenare fb.

Jag har gjort en top tio snus lista, alltså dom tio bästa och finaste snusen jag känner till, och här kommer den.

Vi inleder denna text med nummer 10.

På 10de plats hittar vi en utav lös sorterna, denna snus är otrolig ren.

inga konstigheter, bara snus. Så klart så är det Grov lös

Vi går vidare till nummer 9. Ett annat retro snus. Detta snus har följt med länge.

Det finns inte så mycket att säga, Ettan lös.

Sedan så har vi ett lite konstigt snus enligt mig. Jag har aldrig gillat detta snus speciellt mycket, men det duger i krig om man säger så. Mer och mer med tiden så har jag

lyckats uppskatta detta snus lite mer och jag har kommit fram till att det inte

är så dåligt. På åttonde plats kommer Göteborgs Rapé.

Nummer 7, en oväntad överraskning. Detta snus har föllt med i många rutinerade byggare

etc. En liten smak utav enbär enligt mig, ni kan nog gissa vad detta är för snus

General orginal.

Vi går vidare till nummer 6. Denna gång hittar vi ett relativt nytt snus.

ovanlig smak som man inte stöter på allt för ofta. Ett plus i kanten för detta

snus är att den har en snygg dosa till detta, vilket gör allt lite roligare.

Snuset heter Röda lacket white!

Nummer 5. Här hittar vi ett otroligt ovanligt snus. Detta snus ser man inte varje dag

om man säger så. Jag blev introducerad till detta snus på ett jobb, året var 2008.

Min kollega bjöd mig då på en prilla utav detta snus. Snuset har en plåt dosa.

Dosan är matt och har en svart " rand " runt om locket. Snuset heter Diplomat.

Nummer 4. Här hittar vi ett snus som står mig oroligt nära, dock har det tappat sin

top 3 plats pågrund utav att andra snus har introducerats till mig. Detta snus tillhör

den lite billigare snus klassen. Med priset ska inte lura en, jag vet att detta snus är ganska underskattat, Vissa hatar det medans vissa inte kan leva utan det. Snusets namn är Kronan White.

Nu börjar vi närma oss toppen, vilket innebär att detta är dom bästa/finaste snusen

jag känner till.

På plats 3 kommer ett snus som har det som inte alla andra snus har.

Perfekt balanserat portionssnus med en distinkt smak och arom,

detta snus har fått sitt namn efter cigar märket med samma namn.

Filtrerat med rent norskt källvatten,

kombinerat med den finaste kubanska tobaken gör att den här unika blandningen skapar ett väldigt rikt och äkta intryck.

Snuset heter Montecristo.

Nummer 2. Ett portionsförpackat snus med ren tobakssmak. Lanserades 1983. Många säger

att det för hårda drag i snuset, jag tycker att detta är ett undervärk,

Grovsnus Portion.

Nu är vi framme vid målet, finalen, detta är ett klimax, höjdpunkten utav texten.

På första platsen har vi ett snus som jag bokstavligt talat älskar. Suget efter

detta snus är otroligt, men när jag sätter detta snuset under läppen så blir jag glad.

En klassisk standard fras för mig är - Nu är man på topp. Denna fras använder jag

varje gång jag får en prilla utav detta snuset. Vet inte hur jag skulle klara en tuff

arbetsdag utan detta under min läpp. Detta gör min dag fulländad. Snuset heter

Grov white.

Detta var allt för mig, jag hoppas att du som läste denna text gillade den och har samma

passion för snus som jag har. Tack och hej.

Bjuder på stavfel! ps. texten är kopierad från ett dokument!
Föregående tråd

288 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar