Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde jag rätt?

Postat av baragras den 21 Mars 2009, 12:01
34 kommentarer · 208 träffar
Hejsan alla, som ni alla vet så var de fredag igår. Jag var ute med grabbarna och kan ju säga att de gick ganska vilt till. Men de var inte först vi skulle rulla hemåt som de uppstod problem, vi skulle skiljas från varandra vid T-centralen för att sedan åka hem till var och en. Så var de jag och en kompis (han bor ganska nära mig) som åkte t-banan mot Alvik. Men när vi sätter oss ner i T-banan så kmr de fram ett gäng killar, dom kanske var 4-5 stycken i 20 års åldern. Dom sätter sig runt oss, och jag kände på mig att de var något som skulle hända men vad viste jag inte då. Min kompis bor vid Årstadal och jag vid Årstaberg. Så han ska av en station tidigare. När han går av tåget så går de där gänget med killar efter honom, eftersom jag kände på mig att de var någonting som skulle hända så hoppade jag också av tåget. De dröjer inte länge tills dom kommer fram till oss och hotar oss "om ni inte ger oss era plånböker kommer vi döda er" så drog en utav dom upp en kniv. De var som en kall vind flög igenom mig, jag blev helt galen, hoppade på 2 av killarna, medans min kompis hade 3 stycken på sig. Jag gav båda killarna varsin fly kick i början sen gick det ganska lätt så jag plocka båda två. Men jag ser att min kompis håller på att få ordentligt med stryk. Jag har ett ganska häfftigt temprament så jag letar efter något hårt att slå dem med, så ser jag att de ligger ett järnrör på marken springer dit och plockar upp de fort, springer tillbaka och drämmer det i huvudet på killen med kniven. sen började dom två sista också springa. Som tur var så kom min kompis undan ganska lindrigt, men vad som hände med killen som jag slog ett järn rör i huvudet på har jag ingen aning om, han var medvetslös när jag gick från platsen. Men jag har fått dåligt samvete för det här.

Så jag har en fråga till er på fragbite var de rätt att slå ett järn rör i killens huvud?

Eller vad skulle jag ha kunnat göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..